Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21568 21569 21570 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar



Kattuggla Jeez, det är ju till och med värre än Blomlöv.. det är så bra att man kan byta namn, egentligen är det konstigt att inte fler använder sig av det. : / det är säkert fler som vill än som gör det.

Spoiler:
Tryck här för att visa!Monomi, jag tycker det är gulligt. ^^


16 nov, 2015 00:57

Chaemy
Elev

Avatar


Jag kan inte sova... Gaah!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

16 nov, 2015 01:08

Borttagen

Avatar


En kille kom hit med avsikten att ge tillbaka något jag glömt hos honom. Det slutade med att han var här 7h... Och han may or may not ha kysst mig innan han åkte... Aahhh! Jag som var så osäker på om han var intresserad av mig, haha

16 nov, 2015 01:52

Wira
Elev

Avatar


Skrivet av Ella01:
Måste bara skriva att Wira är ganska amazing för detta är viktig information till er som inte vet det ♥

Alltså aw du är så snäll och azum och allt ♥

16 nov, 2015 06:57

Parseltongue
Elev

Avatar


Jag är så otroligt trött

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FQ6joirtIBHUsw%2Fgiphy.gif

16 nov, 2015 07:03

Borttagen

Avatar


Är sjuk idag:c

16 nov, 2015 07:33

Angelinaa
Elev

Avatar


Jag är lite förvirrad, gick till sjukhuset förra veckan för jag misstänkte att jag hade järnbrist. Fick tid för provtagning, när jag kom dit fick jag istället för att bara kolla järn göra sju olika blodprov, har inte koll ens koll på vad många av de var för... Nyss ringde de angående proverna och sa allt så bra ut, så yey. Men i samband med det bad de mig att komma in nästa vecka för att diskutera proverna eller någonting. Jag frågade varför det var nödvändigt och fick inget svar... Så nästa vecka ska jag till sjukhuset utan att det känns nödvändigt överhuvudtaget. Är detta normalt? o.O

16 nov, 2015 09:52

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag funderar väldigt mycket på det här med efternamn, och har gjort det ett bra tag nu. Jag kommer att lämna Tesch efter mig, och det fruktansvärda efternamnet jag föddes med kommer inte på fråga att ta. Jag vill skapa min helt egna person och känner att det är av yttersta vikt för att kunna bli så resolut som möjligt.

Jag har några jag funderar på och undrar om någon skulle vilja bistå med lite hjälp/eventuellt komma med förslag. Ska byta inom loppet av några månader och kommer säkert komma på fler namn tills dess, but still.

(Utan inbördes ordning) :

Tristan Satyr
Tristan Herne
Tristan Lerêveur
Tristan Vandrare
?

Help a fellow mugglis.


Jag tycker väldigt mycket om Vandrare. ^^ Ville bara säga det. Men Lerêveur (som det verkar luta åt?) är fint med, kanske lite svårare att uttala och förstå men det kan vara fint att ha en betydelse som man själv vet om.

16 nov, 2015 10:29

Borttagen

Avatar


Tror jag ska måla hela dagen idag. Nörd ville komma hit men alla vet hur det brukar gå när han säger att han ska hälsa på...

Anyhow. Nu är det BARA en vecka kvar ♥

16 nov, 2015 11:05

Frivolt
Elev

Avatar


SKulle egentligen varit hos kuratorn nu men jag orkade inte gå dit. Är så satans trött!! hela gårdagen var bara resa resa resa så pallade inte.


Idag ska jag göra tre saker: Se de två DW-avsnitten jag inte sett/kanske se något gammalt avsnitt, äta godis och äta chips!

punkt!

16 nov, 2015 11:15

1 2 3 ... 21568 21569 21570 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.