@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag funderar väldigt mycket på det här med efternamn, och har gjort det ett bra tag nu. Jag kommer att lämna Tesch efter mig, och det fruktansvärda efternamnet jag föddes med kommer inte på fråga att ta. Jag vill skapa min helt egna person och känner att det är av yttersta vikt för att kunna bli så resolut som möjligt. Jag har några jag funderar på och undrar om någon skulle vilja bistå med lite hjälp/eventuellt komma med förslag. Ska byta inom loppet av några månader och kommer säkert komma på fler namn tills dess, but still. (Utan inbördes ordning) : Tristan Satyr Tristan Herne Tristan Lerêveur Tristan Vandrare ? Help a fellow mugglis. Jag tycker alla är fina. Speciellt första och tredje... 15 nov, 2015 21:31 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min Barrow-versary är när Frivolt är här och vi ska baka kaka har jag bestämt! Yeaaah 15 nov, 2015 21:41 |
|
Hedwig96
Elev |
ALLTSÅ DET HÄR VAR JU NOG GANSKA ROLIGT XD
http://lajkat.aftonbladet.se/internet-har-en-teori-om-att-harry-potter-egentligen-var-en-ondskefull-sadist-14-bilder/ 15 nov, 2015 21:44 |
|
Ella01
Elev |
Måste bara skriva att Wira är ganska amazing för detta är viktig information till er som inte vet det ♥
✩✩✩ 15 nov, 2015 21:57 |
|
Borttagen
|
gud vad skönt det är att vara hemma
15 nov, 2015 22:15 |
|
Fellrendión
Elev |
15 nov, 2015 22:18 |
|
Minihäst
Elev |
Skrivet av Borttagen: Gillar de två i mitten väldigt mycket! Hoppas att du hittar något som är ditt namn och lycka till med allt.Jag funderar väldigt mycket på det här med efternamn, och har gjort det ett bra tag nu. Jag kommer att lämna Tesch efter mig, och det fruktansvärda efternamnet jag föddes med kommer inte på fråga att ta. Jag vill skapa min helt egna person och känner att det är av yttersta vikt för att kunna bli så resolut som möjligt. Jag har några jag funderar på och undrar om någon skulle vilja bistå med lite hjälp/eventuellt komma med förslag. Ska byta inom loppet av några månader och kommer säkert komma på fler namn tills dess, but still. (Utan inbördes ordning) : Tristan Satyr Tristan Herne Tristan Lerêveur Tristan Vandrare ? Help a fellow mugglis. another day, another slay 15 nov, 2015 22:45 |
|
Frivolt
Elev |
HEEEMMAAAAA!!!!!
SÅ skönt! och nu e jag så sjukt trött xD ska nog sova snart - somnar snart sittandes lixom xD 15 nov, 2015 22:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag funderar väldigt mycket på det här med efternamn, och har gjort det ett bra tag nu. Jag kommer att lämna Tesch efter mig, och det fruktansvärda efternamnet jag föddes med kommer inte på fråga att ta. Jag vill skapa min helt egna person och känner att det är av yttersta vikt för att kunna bli så resolut som möjligt. Jag har några jag funderar på och undrar om någon skulle vilja bistå med lite hjälp/eventuellt komma med förslag. Ska byta inom loppet av några månader och kommer säkert komma på fler namn tills dess, but still. (Utan inbördes ordning) : Tristan Satyr Tristan Herne Tristan Lerêveur Tristan Vandrare ? Help a fellow mugglis. Tristan Herne tycker jag ligger bra i munnen, annars tror jag Satyr eller Lerêveur vore fint. Drömmaren.. ♥ Eller, om jag får göra om det sista namnet lite, så Tristan Vindvandrare. 15 nov, 2015 23:00 |
|
Luna Longbottom Lovegood
Elev |
15 nov, 2015 23:03 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen