Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21566 21567 21568 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag funderar väldigt mycket på det här med efternamn, och har gjort det ett bra tag nu. Jag kommer att lämna Tesch efter mig, och det fruktansvärda efternamnet jag föddes med kommer inte på fråga att ta. Jag vill skapa min helt egna person och känner att det är av yttersta vikt för att kunna bli så resolut som möjligt.

Jag har några jag funderar på och undrar om någon skulle vilja bistå med lite hjälp/eventuellt komma med förslag. Ska byta inom loppet av några månader och kommer säkert komma på fler namn tills dess, but still.

(Utan inbördes ordning) :

Tristan Satyr
Tristan Herne
Tristan Lerêveur
Tristan Vandrare
?

Help a fellow mugglis.

Jag tycker alla är fina. Speciellt första och tredje... vet du att Herne betyder ärta på finska!?

15 nov, 2015 21:31

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Min Barrow-versary är när Frivolt är här och vi ska baka kaka har jag bestämt!


Yeaaah

15 nov, 2015 21:41

Hedwig96
Elev

Avatar


15 nov, 2015 21:44

Ella01
Elev

Avatar

+1


Måste bara skriva att Wira är ganska amazing för detta är viktig information till er som inte vet det ♥

✩✩✩

15 nov, 2015 21:57

Borttagen

Avatar


gud vad skönt det är att vara hemma

15 nov, 2015 22:15

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:

Girighet dödar.


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fscontent-ams2-1.xx.fbcdn.net%2Fhphotos-xlt1%2Fv%2Ft1.0-9%2F12246716_10153184542246828_97696486670930850_n.jpg%3Foh%3D4a36c27862248e6fa88a5dcd65a9ecce%26amp%3Boe%3D56AF3D18

Sant...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

15 nov, 2015 22:18

Minihäst
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag funderar väldigt mycket på det här med efternamn, och har gjort det ett bra tag nu. Jag kommer att lämna Tesch efter mig, och det fruktansvärda efternamnet jag föddes med kommer inte på fråga att ta. Jag vill skapa min helt egna person och känner att det är av yttersta vikt för att kunna bli så resolut som möjligt.

Jag har några jag funderar på och undrar om någon skulle vilja bistå med lite hjälp/eventuellt komma med förslag. Ska byta inom loppet av några månader och kommer säkert komma på fler namn tills dess, but still.

(Utan inbördes ordning) :

Tristan Satyr
Tristan Herne
Tristan Lerêveur
Tristan Vandrare
?

Help a fellow mugglis.
Gillar de två i mitten väldigt mycket! Hoppas att du hittar något som är ditt namn och lycka till med allt.

another day, another slay

15 nov, 2015 22:45

Frivolt
Elev

Avatar


HEEEMMAAAAA!!!!!

SÅ skönt! och nu e jag så sjukt trött xD ska nog sova snart - somnar snart sittandes lixom xD

15 nov, 2015 22:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag funderar väldigt mycket på det här med efternamn, och har gjort det ett bra tag nu. Jag kommer att lämna Tesch efter mig, och det fruktansvärda efternamnet jag föddes med kommer inte på fråga att ta. Jag vill skapa min helt egna person och känner att det är av yttersta vikt för att kunna bli så resolut som möjligt.

Jag har några jag funderar på och undrar om någon skulle vilja bistå med lite hjälp/eventuellt komma med förslag. Ska byta inom loppet av några månader och kommer säkert komma på fler namn tills dess, but still.

(Utan inbördes ordning) :

Tristan Satyr
Tristan Herne
Tristan Lerêveur
Tristan Vandrare
?

Help a fellow mugglis.


Tristan Herne tycker jag ligger bra i munnen, annars tror jag Satyr eller Lerêveur vore fint. Drömmaren.. ♥

Eller, om jag får göra om det sista namnet lite, så Tristan Vindvandrare.

15 nov, 2015 23:00

Luna Longbottom Lovegood
Elev

Avatar


Jag kan knappt andas pga okänd anledning

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fkorta.nu%2FDI8https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fkorta.nu%2FKI8

15 nov, 2015 23:03

1 2 3 ... 21566 21567 21568 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.