Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21565 21566 21567 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar



Girighet dödar.


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fscontent-ams2-1.xx.fbcdn.net%2Fhphotos-xlt1%2Fv%2Ft1.0-9%2F12246716_10153184542246828_97696486670930850_n.jpg%3Foh%3D4a36c27862248e6fa88a5dcd65a9ecce%26amp%3Boe%3D56AF3D18

15 nov, 2015 19:22

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vildvittra:
Mina draknamn är helt fabulösa!
Japp, så är det :3


Dör lite här! (ja, jag var tvungen att kolla din profil och se alla namn xD)

Särskilt Maj-Britt. ♥ påminner om när jag spelade en Maj-Britt på teatern x)


Hahaha xD
(Det som var meningen )

Ja, Maj- Britt är fin :3
Vi kan säga att den draken är för att ära dig xD
(För att jag visste ju såklart att du spelade Maj- Britt )

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

15 nov, 2015 19:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vildvittra:
Mina draknamn är helt fabulösa!
Japp, så är det :3


Dör lite här! (ja, jag var tvungen att kolla din profil och se alla namn xD)

Särskilt Maj-Britt. ♥ påminner om när jag spelade en Maj-Britt på teatern x)


Hahaha xD
(Det som var meningen )

Ja, Maj- Britt är fin :3
Vi kan säga att den draken är för att ära dig xD
(För att jag visste ju såklart att du spelade Maj- Britt )


Haha, nämen! Vad snällt

15 nov, 2015 19:28

Borttagen

Avatar




Deras...relation är fan speciell..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fscontent-ams2-1.xx.fbcdn.net%2Fhphotos-xft1%2Fv%2Ft1.0-9%2F10678667_565517173552233_6151513435205877757_n.jpg%3Foh%3D279baf88d4037a9925e024a097833be2%26amp%3Boe%3D56BA7AFB


15 nov, 2015 19:29

Safir
Elev

Avatar


Jag tror verkligen att jag börjar bli kär. Hjälp.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fscstylecaster.files.wordpress.com%2F2014%2F04%2Fmean-girls-19.gif%3Fw%3D500%26amp%3Bh%3D260

15 nov, 2015 19:36

Borttagen

Avatar


Jag funderar väldigt mycket på det här med efternamn, och har gjort det ett bra tag nu. Jag kommer att lämna Tesch efter mig, och det fruktansvärda efternamnet jag föddes med kommer inte på fråga att ta. Jag vill skapa min helt egna person och känner att det är av yttersta vikt för att kunna bli så resolut som möjligt.

Jag har några jag funderar på och undrar om någon skulle vilja bistå med lite hjälp/eventuellt komma med förslag. Ska byta inom loppet av några månader och kommer säkert komma på fler namn tills dess, but still.

(Utan inbördes ordning) :

Tristan Satyr
Tristan Herne
Tristan Lerêveur
Tristan Vandrare
?

Help a fellow mugglis.

15 nov, 2015 20:13

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag funderar väldigt mycket på det här med efternamn, och har gjort det ett bra tag nu. Jag kommer att lämna Tesch efter mig, och det fruktansvärda efternamnet jag föddes med kommer inte på fråga att ta. Jag vill skapa min helt egna person och känner att det är av yttersta vikt för att kunna bli så resolut som möjligt.

Jag har några jag funderar på och undrar om någon skulle vilja bistå med lite hjälp/eventuellt komma med förslag. Ska byta inom loppet av några månader och kommer säkert komma på fler namn tills dess, but still.

(Utan inbördes ordning) :

Tristan Satyr
Tristan Herne
Tristan Lerêveur
Tristan Vandrare
?

Help a fellow mugglis.


hade valt ngn av dom två sista, antagligen det sista då det är lättare för andra att fatta ^_^

15 nov, 2015 20:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag funderar väldigt mycket på det här med efternamn, och har gjort det ett bra tag nu. Jag kommer att lämna Tesch efter mig, och det fruktansvärda efternamnet jag föddes med kommer inte på fråga att ta. Jag vill skapa min helt egna person och känner att det är av yttersta vikt för att kunna bli så resolut som möjligt.

Jag har några jag funderar på och undrar om någon skulle vilja bistå med lite hjälp/eventuellt komma med förslag. Ska byta inom loppet av några månader och kommer säkert komma på fler namn tills dess, but still.

(Utan inbördes ordning) :

Tristan Satyr
Tristan Herne
Tristan Lerêveur
Tristan Vandrare
?

Help a fellow mugglis.



Alltså... Lerêveur... so nice *_*
även om jag kanske inte kan uttala det, but still.


Jag vill också byta namn och har tänkt på ett länge, men jag vågar liksom inte för jag tänker att alla kommer att tycka att det är en skittöntig grej att göra...
Vilket absolut inte borde betyda något egentligen. Det känns väl mest som att folk hade sett det som ett skämt och fortsatt att kalla mig Maria. Dessutom är det japanskt..

Vad hade du för efternamn när du föddes? (om du vill tala om det..)

Jag hette BLOMLÖV -,-

15 nov, 2015 21:03

Hedwig96
Elev

Avatar


jäklar vad jag är duktig. Har glömt min dataladdare hemma hos mina föräldrar och jag har massa uppgifter i skolan som måste göras och lämnas in via datorn... hur ska jag lösa detta?

15 nov, 2015 21:07

Borttagen

Avatar



Vad är rätt egentligen...


- Kan du pröva dem

eller - Kan du prova dem

: /

15 nov, 2015 21:23

1 2 3 ... 21565 21566 21567 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.