@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
15 nov, 2015 19:22 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Dör lite här! (ja, jag var tvungen att kolla din profil och se alla namn xD) Särskilt Maj-Britt. ♥ påminner om när jag spelade en Maj-Britt på teatern x) Hahaha xD (Det som var meningen Ja, Maj- Britt är fin :3 Vi kan säga att den draken är för att ära dig xD (För att jag visste ju såklart att du spelade Maj- Britt "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 nov, 2015 19:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Dör lite här! (ja, jag var tvungen att kolla din profil och se alla namn xD) Särskilt Maj-Britt. ♥ påminner om när jag spelade en Maj-Britt på teatern x) Hahaha xD (Det som var meningen Ja, Maj- Britt är fin :3 Vi kan säga att den draken är för att ära dig xD (För att jag visste ju såklart att du spelade Maj- Britt Haha, nämen! Vad snällt 15 nov, 2015 19:28 |
|
Borttagen
|
15 nov, 2015 19:29 |
|
Safir
Elev |
15 nov, 2015 19:36 |
|
Borttagen
|
Jag funderar väldigt mycket på det här med efternamn, och har gjort det ett bra tag nu. Jag kommer att lämna Tesch efter mig, och det fruktansvärda efternamnet jag föddes med kommer inte på fråga att ta. Jag vill skapa min helt egna person och känner att det är av yttersta vikt för att kunna bli så resolut som möjligt.
Jag har några jag funderar på och undrar om någon skulle vilja bistå med lite hjälp/eventuellt komma med förslag. Ska byta inom loppet av några månader och kommer säkert komma på fler namn tills dess, but still. (Utan inbördes ordning) : Tristan Satyr Tristan Herne Tristan Lerêveur Tristan Vandrare ? Help a fellow mugglis. 15 nov, 2015 20:13 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag funderar väldigt mycket på det här med efternamn, och har gjort det ett bra tag nu. Jag kommer att lämna Tesch efter mig, och det fruktansvärda efternamnet jag föddes med kommer inte på fråga att ta. Jag vill skapa min helt egna person och känner att det är av yttersta vikt för att kunna bli så resolut som möjligt. Jag har några jag funderar på och undrar om någon skulle vilja bistå med lite hjälp/eventuellt komma med förslag. Ska byta inom loppet av några månader och kommer säkert komma på fler namn tills dess, but still. (Utan inbördes ordning) : Tristan Satyr Tristan Herne Tristan Lerêveur Tristan Vandrare ? Help a fellow mugglis. hade valt ngn av dom två sista, antagligen det sista då det är lättare för andra att fatta ^_^ 15 nov, 2015 20:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag funderar väldigt mycket på det här med efternamn, och har gjort det ett bra tag nu. Jag kommer att lämna Tesch efter mig, och det fruktansvärda efternamnet jag föddes med kommer inte på fråga att ta. Jag vill skapa min helt egna person och känner att det är av yttersta vikt för att kunna bli så resolut som möjligt. Jag har några jag funderar på och undrar om någon skulle vilja bistå med lite hjälp/eventuellt komma med förslag. Ska byta inom loppet av några månader och kommer säkert komma på fler namn tills dess, but still. (Utan inbördes ordning) : Tristan Satyr Tristan Herne Tristan Lerêveur Tristan Vandrare ? Help a fellow mugglis. Alltså... Lerêveur... so nice *_* även om jag kanske inte kan uttala det, but still. Jag vill också byta namn och har tänkt på ett länge, men jag vågar liksom inte för jag tänker att alla kommer att tycka att det är en skittöntig grej att göra... Vilket absolut inte borde betyda något egentligen. Det känns väl mest som att folk hade sett det som ett skämt och fortsatt att kalla mig Maria. Dessutom är det japanskt.. Vad hade du för efternamn när du föddes? (om du vill tala om det..) Jag hette BLOMLÖV -,- 15 nov, 2015 21:03 |
|
Hedwig96
Elev |
jäklar vad jag är duktig. Har glömt min dataladdare hemma hos mina föräldrar och jag har massa uppgifter i skolan som måste göras och lämnas in via datorn...
15 nov, 2015 21:07 |
|
Borttagen
|
Vad är rätt egentligen... - Kan du pröva dem eller - Kan du prova dem : / 15 nov, 2015 21:23 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen