@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: så jävlans godissugen. blä Jag också! Urh. Vi kan vara godissugna tillsammans. 15 nov, 2015 17:54 |
|
Borttagen
|
15 nov, 2015 18:23
Detta inlägg ändrades senast 2015-11-15 kl. 18:29
|
|
Borttagen
|
Kommer ha två timmar ikväll då jag kan lyssna på Johns radio och skriva fanfic. Och vänta på att Johanna kommer hem så vi kan prata.
Sen kan jag vara uppe halva natten och kolla Bond, för gårdagen och dagen idag blev helt kaos och hade knappt tid att kolla. 15 nov, 2015 18:27 |
|
Borttagen
|
InspiredPsycho, Ella01, Kim Potter, Obliviate_, ThePrettyGirl - thank you so much
![]() Vad vackert med den rena siffran 900 15 nov, 2015 18:31 |
|
Missy The Timelady
Elev |
15 nov, 2015 18:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Haha vsg:dInspiredPsycho, Ella01, Kim Potter, Obliviate_, ThePrettyGirl - thank you so much ![]() Vad vackert med den rena siffran 900 15 nov, 2015 18:36 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: InspiredPsycho, Ella01, Kim Potter, Obliviate_, ThePrettyGirl - thank you so much ![]() Vad vackert med den rena siffran 900 Ingen orsak :3
15 nov, 2015 18:44 |
|
Borttagen
|
Min Barrow-versary är när Frivolt är här och vi ska baka kaka har jag bestämt!
15 nov, 2015 19:06 |
|
Vildvittra
Elev |
Mina draknamn är helt fabulösa!
Japp, så är det :3 "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 nov, 2015 19:11 |
|
Borttagen
|
Dör lite här! (ja, jag var tvungen att kolla din profil och se alla namn xD) Särskilt Maj-Britt. ♥ påminner om när jag spelade en Maj-Britt på teatern x) 15 nov, 2015 19:14 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen