@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
idag åker vi hem
kommer sakna kim så mycket 15 nov, 2015 10:14 |
|
Borttagen
|
15 nov, 2015 10:16 |
|
Borttagen
|
Har andra konfaträffen idag och vill dö har så mycket ångest varför tyckte jag att det här var en bra idé :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
15 nov, 2015 12:15 |
|
Klaestron
Elev |
Polaren som bor hos mig får höra rykten om sig själv och mig i studentkretsar. Önskar folk hade vettigare saker för sig.
15 nov, 2015 12:19 |
|
Borttagen
|
Trösthandlat idag... köpt några julklappar och väldigt mycket julklappspapper, hah
Nu ska jag ligga i sängen resten av dagen och kolla de sista Bond-filmerna 15 nov, 2015 14:54 |
|
Fellrendión
Elev |
15 nov, 2015 16:21 |
|
Borttagen
|
5 tummar kvar till 900 nu, hej och hå, kämpa på!
15 nov, 2015 17:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: 5 tummar kvar till 900 nu, hej och hå, kämpa på! Vafan. Här skulle jag vara en gentleman och ge dig en tumme, och så är de slut för idag.. Men du får imorgon. På heder och samvete! 15 nov, 2015 17:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: There you go^ ^ Ett steg närmare:d5 tummar kvar till 900 nu, hej och hå, kämpa på! 15 nov, 2015 17:46 |
|
Obliviate_
Elev |
så jävlans godissugen. blä
15 nov, 2015 17:52 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen