Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21562 21563 21564 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Hedwig96
Elev

Avatar


Ska stiga upp om ca 4 timmar...

14 nov, 2015 23:45

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Tänk att det finns flyktingar och hemlösa I det här landet som får sova ute på gatan i natt..
Medan jag sitter här i min ganska stora etta med EN FUCKING LEDIG BÄDDSOFFA OCH EN EXTRA I HOPFÄLLBAR SÄNG.
Vi lever i överflöd men är så ovilliga att hjälpa varandra..

15 nov, 2015 00:09

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
DET RÖDA I YOUTUBELOGGAN ÄR JUST NU FRANKRIKES FLAGGA.


TV4 har också Frankrikes flagga.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

15 nov, 2015 00:13

LolFeelings
Elev

Avatar


Jag har svårt för att ens bry mig om händelserna i Frankrike. Undrar om det är för att jag är oempatisk eller om jag bara är för van vid sånt här skit nu, för jag är inte ett dugg förvånad.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

15 nov, 2015 00:18

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Luna Chang:
DET RÖDA I YOUTUBELOGGAN ÄR JUST NU FRANKRIKES FLAGGA.


TV4 har också Frankrikes flagga.

Såg det, även Tumblr har den nu.

Hej

15 nov, 2015 00:50

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av LolFeelings:
Jag har svårt för att ens bry mig om händelserna i Frankrike. Undrar om det är för att jag är oempatisk eller om jag bara är för van vid sånt här skit nu, för jag är inte ett dugg förvånad.

Samma här...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

15 nov, 2015 04:07

Hedwig96
Elev

Avatar


Jag dog just så där smått... det flög just en uggla tvärs över vägen rakt framför bilen. jättenära och jättelågt. först fick man så där halvt en hjärtattack. Men det var en UGGLA

15 nov, 2015 05:22

Frivolt
Elev

Avatar


Idag åker jag heem! Är rätt skönt ändå xD men jag e trött som fan :p

15 nov, 2015 08:53

Hedwig96
Elev

Avatar


halva hemresan har gått..bara 4 timmar kvar

15 nov, 2015 09:31

HermioneHäst
Elev

Avatar


Jag har tråkigt, jag har tråkigt, jag har tråkigt...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimg15.deviantart.net%2F111d%2Fi%2F2016%2F182%2Fe%2F8%2Fdraw_this_again___chibi_dan_and_phil_by_puccho_panda-da8byou.png https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F736x%2Fff%2F68%2F74%2Fff687415bddf38fc0984d2bafca50b05--art-sketches-fanart.jpg

15 nov, 2015 09:32

1 2 3 ... 21562 21563 21564 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.