@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Ska stiga upp om ca 4 timmar...
14 nov, 2015 23:45 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Tänk att det finns flyktingar och hemlösa I det här landet som får sova ute på gatan i natt..
Medan jag sitter här i min ganska stora etta med EN FUCKING LEDIG BÄDDSOFFA OCH EN EXTRA I HOPFÄLLBAR SÄNG. Vi lever i överflöd men är så ovilliga att hjälpa varandra.. 15 nov, 2015 00:09 |
|
Solkatten
Elev |
TV4 har också Frankrikes flagga. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 nov, 2015 00:13 |
|
LolFeelings
Elev |
Jag har svårt för att ens bry mig om händelserna i Frankrike. Undrar om det är för att jag är oempatisk eller om jag bara är för van vid sånt här skit nu, för jag är inte ett dugg förvånad.
15 nov, 2015 00:18 |
|
Luna Chang
Elev |
Såg det, även Tumblr har den nu. Hej 15 nov, 2015 00:50 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Jag har svårt för att ens bry mig om händelserna i Frankrike. Undrar om det är för att jag är oempatisk eller om jag bara är för van vid sånt här skit nu, för jag är inte ett dugg förvånad. Samma här...
15 nov, 2015 04:07 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag dog just så där smått... det flög just en uggla tvärs över vägen rakt framför bilen. jättenära och jättelågt. först fick man så där halvt en hjärtattack. Men det var en UGGLA
15 nov, 2015 05:22 |
|
Frivolt
Elev |
Idag åker jag heem! Är rätt skönt ändå xD men jag e trött som fan :p
15 nov, 2015 08:53 |
|
Hedwig96
Elev |
halva hemresan har gått..bara 4 timmar kvar
15 nov, 2015 09:31 |
|
HermioneHäst
Elev |
15 nov, 2015 09:32 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen