@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
I urval frågor jag fått och saker en nioåring sagt åt mig idag:
Spoiler: Tryck här för att visa! 14 nov, 2015 21:32 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
14 nov, 2015 21:45 |
|
Borttagen
|
14 nov, 2015 22:14 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Någon som har förslag på pepparkakshus man kan göra? Typ lagom svårt och gärna med antingen Harry Potter-koppling eller naturvetenskaps-koppling? Eller bara någon allmänt kul byggnad som alla förstår direkt vad det är?
14 nov, 2015 22:17 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Någon som har förslag på pepparkakshus man kan göra? Typ lagom svårt och gärna med antingen Harry Potter-koppling eller naturvetenskaps-koppling? Eller bara någon allmänt kul byggnad som alla förstår direkt vad det är? Du skulle kunna gör Hagrids hus eller Big Ben!
14 nov, 2015 22:26 |
|
Fjalar
Elev |
Skrivet av potterflicka: Jag vill så gärna ha en brevvän igen, men har ingen att brevväxla med :-( Brevväxla med mig!! c: 14 nov, 2015 22:33 |
|
Borttagen
|
...jag har inte alls gått tillbaka ett år i Intresseklubben Antecknar-tråden, bara för att se när jag erkände för mig själv att John Barrowman blev min nya kändiscrush...
(ps det råkade vara min ettårsdag på mugglis, första december) 14 nov, 2015 22:46 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nåja, det enda som är positivt just nu är att snart är det den 23:e november och jag äntligen får träffa min bästa vän. Har ni någon gång tänkt på det där hur små, betydelselösa saker kan leda till stora saker som betyder sjukt mycket? Förra året scrollade jag på instagram, helt random för jag hade tråkigt. Upptäckte John Barrowmans instagram och blev kär från första ögonkastet (kan man säga, typ). Skrev om min nya kändiscrush på mugglis och det visade sig att Frivolt också tycker om honom och... lite visste jag då att jag skulle få en sån underbar vän. ♥ Jaaa snart får vi träffas ♥ Längtar så mycket ♥ 14 nov, 2015 23:34 |
|
Missy The Timelady
Elev |
14 nov, 2015 23:38 |
|
Borttagen
|
Jag och en väldigt söt kille har pratat på whatsapp i lite över 2h, ahhhh
14 nov, 2015 23:44 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen