Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Min crush är awesome! Han är snäll oxå! Och det är nog så att han gillar mig oxå.... Tror jag..... Eller?
28 feb, 2013 22:20 |
|
moaskywalkr
Elev |
ja jag tänkte också det först men idk ville höra nån annan säga det också, för det kändes lite som att det bara var jag som önsketänkte :$ 28 feb, 2013 22:29 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av moaskywalkr: ja jag tänkte också det först men idk ville höra nån annan säga det också, för det kändes lite som att det bara var jag som önsketänkte :$ nä men nu har jag sagt det och everything Will be fine darling i promise and if its not: ta ett tag och kom över honom inte för att jag tror att det kommer bli så eller något för du är liksom awesome på alla sätt så
28 feb, 2013 22:49 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av moaskywalkr: ja jag tänkte också det först men idk ville höra nån annan säga det också, för det kändes lite som att det bara var jag som önsketänkte :$ nä men nu har jag sagt det och everything Will be fine darling i promise and if its not: ta ett tag och kom över honom inte för att jag tror att det kommer bli så eller något för du är liksom awesome på alla sätt så alltså har bestämt mig för att hälsa nästa gång jag ser honom och så får vi se vad som händer =/ är lite rädd att det kommer va "för sent" nu men det är liksom ingen mening med att ge upp förrän jag faktiskt VET. vill höra honom säga att han inte är intresserad/inte vill prata/inte gillar mig, tills dess tänker jag ta för givet att han bara är rädd och att det är därför :@ 1 mar, 2013 13:04 |
|
Kedjebrev
Elev |
moaskywalkr alltså så fort jag såg att min crush hade twitter blockade jag honom pga ibland skriver jag någonting om att jag är kär osv. och vill inte att han ska se det ehe, så ja det kan nog mycket väl bero på att han är rädd!
http://Kaosregn.blogg.se
1 mar, 2013 15:52 |
|
Borttagen
|
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IDAG SA MIN KOMPIS ATT HON HADE HÖRT ATT MIN CRUSH PRATADE OM MIG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG !!!!!!!!!!!!!!!! I'M SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO HAPPY! 1 mar, 2013 17:10 |
|
Dramione99
Elev |
Jag är kär i en fin kille i min klass. Men innan gillade jag hans bästa kompis, hehe. Det känns rätt förvirrande, för de är ganska lika. Killen jag gillar nu verkar gilla mig ibland. Idag såg jag att han tittad epå mig flera gånger, men usch .... kärlek är jobbigt.
Två killar i min klass verkar gilla mig just nu. Och de är usch. Inte elaka, men snuskiga och allmänt irriterade. 1 mar, 2013 18:00 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Dramione99 det dör sista har jag full förståelse för, även Voldy0000... Om du vill prata om det (wow dramaqueen) så är det bara att uggla
1 mar, 2013 19:27 |
|
Dramione99
Elev |
LunaLovegood1 Har du oxå "jobbiga" beundrare?
1 mar, 2013 19:36 |
|
Borttagen
|
Jag vet Hur det känns, det var en kille som frågade changs på mig 18 gr, han petade näsan och stoppade det i munnen 1 mar, 2013 19:38 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen