Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Agree ^^
23 sep, 2011 22:35 |
|
Enchanted
Elev |
Kan vi inte diskutera film?
23 sep, 2011 22:36 |
|
Borttagen
|
Jag har sett väldigt få filmer, eller jag har iaf inte sett så många "vanliga"
Men visst :d ♥ 23 sep, 2011 22:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Enchanted: Skrivet av Borttagen: Asså, hjälp mig mugglis! Jag blev nu akut bajsnödig, men om jag går ut från mitt rum så finns det en chans att någon kommer in och snor datorn! Vad ska jag göra?! GÖM DEN UNDER MADRASSEN! Du är så smart! Jag gjorde det nu, höhö, och inget märkte! ^^ Däremot märkte mamma att jag låst dörren vilket jag inte får för hon gillar inte låsta dörrar. Och hon sa att jag skulle sova nu för att jag har varit kraftigt sjukt. Alltså, hata mamma. </3 Men jag ska ha datorn under täcket. c: 23 sep, 2011 22:42 |
|
Enchanted
Elev |
Padfootie Jag är en äkta filmnörd! Jag har typ sett allt
LolligaLuna I know! I´m so smart!! XD Men nu ska vi snacka film! Vad har du för favvofilmer? 23 sep, 2011 22:45 |
|
si_tonks
Elev |
23 sep, 2011 22:47 |
|
Borttagen
|
Jadu, mina favoritfilmer...
Tja, Harry Potter xP Sen är ju Lord of the Rings en klassiker också. The Life of David Gale är en underbart fin och sorglig film, en utav få filmer som nästan fått mig till tårar...♥ 23 sep, 2011 22:48 |
|
Borttagen
|
Hm, Totoro är nog den bästa! Alltså, om ni inte har sett den är det ett måste! Den är otroligt fin och mysig, förra gången jag såg den grät jag lyckotårar i slutet (okej, jag var lite övertrött i en källare hos Citronisglassen, men ja...)
Och jag har en liten fråga till er som jag inte riktigt har hängt med i: Är Darren Criss med i Glee? Vem spelar han och har han alltid varit det? :O Vet typ inget om Glee men om han är med måste det ju vara bra! 23 sep, 2011 22:48 |
|
Enchanted
Elev |
Padfootie Lord of rins trilogin är awesome! Peter Jackson är en av mina favorit regissörer. Jag gillar in HP 1,2, 5 och 6 så jättemycket men resten är bra! Speciellt DH P2
si_tonks Vad gillar du för filmer då? Lolligaluna Ja, det är han! Han spelar Blaine, Kurts pojkvän ♥ 23 sep, 2011 22:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Enchanted: Padfootie Lord of rins trilogin är awesome! Peter Jackson är en av mina favorit regissörer. Jag gillar in HP 1,2, 5 och 6 så jättemycket men resten är bra! Speciellt DH P2 si_tonks Vad gillar du för filmer då? Lolligaluna Ja, det är han! Han spelar Blaine, Kurts pojkvän ♥ Har 0 koll på regissörer xd Blev så jävla arg på mig själv att jag inte kunde gråta i den "You okay Freddie"-scenen. Jag grät inombords, ville bara gråta ut allt. Det var så hemskt, första gången jag såg den höll min kompis mig i handen under den scenen...♥ 23 sep, 2011 22:53 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen