Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 214 215 216 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Agree ^^

23 sep, 2011 22:35

Enchanted
Elev

Avatar


Kan vi inte diskutera film?

23 sep, 2011 22:36

Borttagen

Avatar


Jag har sett väldigt få filmer, eller jag har iaf inte sett så många "vanliga"
Men visst :d ♥

23 sep, 2011 22:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Enchanted:
Skrivet av Borttagen:
Asså, hjälp mig mugglis!
Jag blev nu akut bajsnödig, men om jag går ut från mitt rum så finns det en chans att någon kommer in och snor datorn! Vad ska jag göra?!


GÖM DEN UNDER MADRASSEN!

Du är så smart! Jag gjorde det nu, höhö, och inget märkte! ^^
Däremot märkte mamma att jag låst dörren vilket jag inte får för hon gillar inte låsta dörrar. Och hon sa att jag skulle sova nu för att jag har varit kraftigt sjukt.
Alltså, hata mamma. </3 Men jag ska ha datorn under täcket. c:

23 sep, 2011 22:42

Enchanted
Elev

Avatar


Padfootie Jag är en äkta filmnörd! Jag har typ sett allt Vad har du för favoritfilmer?

LolligaLuna I know! I´m so smart!! XD Men nu ska vi snacka film! Vad har du för favvofilmer?

23 sep, 2011 22:45

si_tonks
Elev

Avatar


har inte heller sett alla "dem vanliga" filmerna ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m79ifyAeGo1qgkhoko1_500.pnghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m7fsmzlnGm1qa6owq.gif

23 sep, 2011 22:47

Borttagen

Avatar


Jadu, mina favoritfilmer...
Tja, Harry Potter xP Sen är ju Lord of the Rings en klassiker också.
The Life of David Gale är en underbart fin och sorglig film, en utav få filmer som nästan fått mig till tårar...♥

23 sep, 2011 22:48

Borttagen

Avatar


Hm, Totoro är nog den bästa! Alltså, om ni inte har sett den är det ett måste! Den är otroligt fin och mysig, förra gången jag såg den grät jag lyckotårar i slutet (okej, jag var lite övertrött i en källare hos Citronisglassen, men ja...)
Och jag har en liten fråga till er som jag inte riktigt har hängt med i: Är Darren Criss med i Glee? Vem spelar han och har han alltid varit det? :O
Vet typ inget om Glee men om han är med måste det ju vara bra!

23 sep, 2011 22:48

Enchanted
Elev

Avatar


Padfootie Lord of rins trilogin är awesome! Peter Jackson är en av mina favorit regissörer. Jag gillar in HP 1,2, 5 och 6 så jättemycket men resten är bra! Speciellt DH P2
si_tonks Vad gillar du för filmer då?
Lolligaluna Ja, det är han! Han spelar Blaine, Kurts pojkvän

23 sep, 2011 22:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Enchanted:
Padfootie Lord of rins trilogin är awesome! Peter Jackson är en av mina favorit regissörer. Jag gillar in HP 1,2, 5 och 6 så jättemycket men resten är bra! Speciellt DH P2
si_tonks Vad gillar du för filmer då?
Lolligaluna Ja, det är han! Han spelar Blaine, Kurts pojkvän


Har 0 koll på regissörer xd

Blev så jävla arg på mig själv att jag inte kunde gråta i den "You okay Freddie"-scenen. Jag grät inombords, ville bara gråta ut allt. Det var så hemskt, första gången jag såg den höll min kompis mig i handen under den scenen...♥

23 sep, 2011 22:53

1 2 3 ... 214 215 216 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.