Najs eller bajs?
Forum > Quidditchplanen > Najs eller bajs?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Najs! ♥
iPhone? 19 feb, 2012 20:54 |
|
Borttagen
|
Bajs. Gillar inte Apple alls.
Apelsin? 19 feb, 2012 20:56 |
|
Borttagen
|
Najs
Smile 19 feb, 2012 20:57 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Najs!
Ugglor? Winter is coming... 19 feb, 2012 21:08 |
|
MissMolly
Elev |
baajs
Owl city? http://bloommaa.bloggplatsen.se/ http://www.youtube.com/watch?v=6JKU6xW2Hjc&NR=1&feature=endscreen 19 feb, 2012 22:07 |
|
Borttagen
|
Ugglor är ju jätteawesome O.o Owl city too! :3
Tokio Hotel? 19 feb, 2012 22:08 |
|
Borttagen
|
Najs
Vampire Diaries? 19 feb, 2012 22:14 |
|
MissMolly
Elev |
Skrivet av Borttagen: ooj var på fel sida Ugglor är ju jätteawesome O.o Owl city too! :3 Tokio Hotel? majs GD? http://bloommaa.bloggplatsen.se/ http://www.youtube.com/watch?v=6JKU6xW2Hjc&NR=1&feature=endscreen 19 feb, 2012 22:14 |
|
Borttagen
|
^ Gansta Disciple? '-' Kollade upp det på google, och det var Gangsta Disciple jag fick upp.
Förmodligen har det med gangsters å göra (-nää, verkligen inte -.-), så det får väl bli ett: Bajs dårå. First Aid Kit!? C: 20 feb, 2012 17:54 |
|
LunaLovegood1
Elev |
20 feb, 2012 17:57 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen