Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
9 sep, 2012 16:57 |
|
kotte7
Elev |
Filifjonkan nu är jag sur på dig för jag blev sjuk av att resa till stockholm fyfyfy ( fast kram på dig )
10 sep, 2012 11:19 |
|
amanda1104
Elev |
Dagens kramar går till... Alla jag träffade på potter-mässan (pass 1)... Och alla jag rollar med♥♥
Och en extra kram till... AlexZz... Majis... Vildvittra... Lisen563 och Klaus för att ni är så fantastiska♥♥♥♥♥ Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 10 sep, 2012 11:24 |
|
Lisen563
Elev |
Tack amanda1104! Kram till dig med!
10 sep, 2012 11:40 |
|
Filifjonkan
Elev |
Skrivet av kotte7: Filifjonkan nu är jag sur på dig för jag blev sjuk av att resa till stockholm fyfyfy ( fast kram på dig ) Det är väl inte mitt fel att du hängde med til stockholm!!!???:000 Men krya på dig bästa kompis! evak forever. 10 sep, 2012 15:19 |
|
Dramione99
Elev |
Filifjonkan, första personen som kallar mig underbar, xD. Men tack! ♥
10 sep, 2012 15:51 |
|
Majis
Elev |
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 10 sep, 2012 16:49 |
|
Ida S
Lärare |
Hela veckans kramar till alla på Pottermässan, alla jag fick krama, alla som var snälla och gulliga, alla som var awesome och alla som gjorde min helg! Kramar till alla vinnare, till arrangörerna, till Wrockbanden och till alla fantastiskt kreativa försäljare och utklädnader. KRAM PÅ ER.
+ att lila är en fantastisk färg, kram på lila ♥ ![]() "we live together, and harry does all the cooking." 10 sep, 2012 18:30 |
|
amanda1104
Elev |
Inte jag heller... Min far
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 10 sep, 2012 19:47 |
|
childhoodlight
Elev |
10 sep, 2012 20:46 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen