Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fin låt!
27 feb, 2013 21:23 |
|
Amandan
Elev |
Dracolisa: Jag har varit i exakt den här situationen. Den är så svår, för man vill ju verkligen inte släppa taget, när man ändå då och då får exakt den där uppmärksamheten som gör en alldeles överlycklig. Samtidigt så kan det vara helt bortglömt nästa vecka. Man blir sårad om och om igen.. Och så kan det ju inte hålla på. Du har redan fått jättebra råd. Men precis, som de skrivit. E är ju din vän, och det är ju verkligen ömsesidigt, om inte mer, så du kan ju verkligen fråga honom hur det ligger till med M.
För som du sa, E lägger ju märke till det mesta med dig, även om han är fullt upptagen med annat, så du är ju ständigt i hans tankar när du är i samma rum iaf. E verkar vara en bättre person än den jag var i den situationen med. Så det är värt att försöka, inte minst för vänskap, men även mer. Jag tröttnade tillslut på att bli utbytt mot den andra tjejen varannan vecka och tappade känslorna. Hoppas det går bra nu! För det vore ju underbart i så fall Min tumblr!
27 feb, 2013 22:33 |
|
Dracolisa
Elev |
Amandan
Naaw, du är stark som vågar bryta upp och leta efter någon som verkligen tycker om DIG! Vilka bra råd jag får! Jag är, som jag skrev tidigare, hemskt feg, så jag har faktiskt inte pratat med E som jag sa att jag skulle.. Jag kan dock meddela att det har varit en fantastiskt bra kväll! Jag har, förutom att prata, skratta och kramas med E (på samma sätt som förr), dessutom hängt med M en stund. Jag vet inte om de har kommit överens om något eller vad sjutton det är som pågår, men både E och M har varit snälla och mysiga med mig, och M bad dessutom om ursäkt för att hon har varit otrevlig mot mig den senaste tiden. Vi pratade inte så mycket mer om orsaken, jag förlät henne omgående. Jag anser att om hon själv inser att hon har betett sig dåligt så duger det gott och väl! Så, jag sitter alltså hemma nu med förnyat hopp, samtidigt som jag smsar med E. Jag må vara feg, men jag kan om jag verkligen vill. Era råd kommer med andra ord följa med mig hädanefter. Om de kommer till användning så använder jag dem gärna! "I don't believe in pressure, fear or failure, just smiles, monsters and magic." - Matthew Gray Gubler 28 feb, 2013 21:29 |
|
Borttagen
|
Kul!
28 feb, 2013 21:36 |
|
moaskywalkr
Elev |
28 feb, 2013 21:57 |
|
LunaLovegood1
Elev |
28 feb, 2013 22:08 |
|
Borttagen
|
Han kanske klickade fel? 28 feb, 2013 22:11 |
|
moaskywalkr
Elev |
men jag är så kär???? + är säker på att han iaf gillaDE mig idk känns så hemskt att ba slänga bort det pga detta Fairy Tale tror inte det tbh, block-knappen är liksom ganska "avskild" 28 feb, 2013 22:11 |
|
Borttagen
|
Synd
28 feb, 2013 22:14 |
|
LunaLovegood1
Elev |
28 feb, 2013 22:18 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen