Vilken låt har du på hjärnan just nu?
Forum > Off Topic > Vilken låt har du på hjärnan just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nordanhym
Elev |
14 dec, 2014 15:53 |
|
Borttagen
|
let it go -.- Hatar låten också!
14 dec, 2014 17:49 |
|
Ostronkakorna anfaller
Elev |
De va en gång en liten gube som bode i en lådda Med sina drängar bådda De voro ute hela daggen tills de fick ont i maggen //Martin Ljung 14 dec, 2014 21:05 |
|
Adina
Elev |
Nu är det jul, här i vårt hus, bom tralallaa!!
Den är jättejobbig att ha på hjärnan för jag kan typ 15% av texten... :) 14 dec, 2014 21:17 |
|
Borttagen
|
Light a candle - ??????
Tre tjejer sjöng den på lucian och av någon anledning har den fastnat D: 15 dec, 2014 14:18 |
|
LtCmdrJimmy
Elev |
Dunderpatrullen - Miss You
15 dec, 2014 16:36 |
|
Fellrendión
Elev |
15 dec, 2014 17:58 |
|
Ithrenniel
Elev |
15 dec, 2014 18:04 |
|
123vilde453
Elev |
The Hanging Tree - Jennifer Lawrence
Bra låt men verkligen jobbig att få på hjärnan TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig! 15 dec, 2014 18:34 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
15 dec, 2014 21:39 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen