Vad var det senaste du sa?
Forum > Quidditchplanen > Vad var det senaste du sa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
-Patronus-
Elev |
19 apr, 2012 12:10 |
|
Ms.Markus
Elev |
19 apr, 2012 13:04 |
|
Mintpastill
Elev |
"Och där välte de ner den.."
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 19 apr, 2012 15:20 |
|
Borttagen
|
Itt veijteja...
19 apr, 2012 15:42 |
|
Lunah~
Elev |
19 apr, 2012 15:59 |
|
Borttagen
|
"Måste göra läxor snart..."
19 apr, 2012 16:17 |
|
Kedjebrev
Elev |
Det kanske var pundigt, det kanske var bra.
Satt och läste lyricsen till "Jag får liksom ingen ordning" med Lars W. som en skoluppgift.
http://Kaosregn.blogg.se
19 apr, 2012 16:19 |
|
Borttagen
|
"Jag ska stänga av" Sa jag för ca 10 minuter sedan...
20 apr, 2012 20:55 |
|
sweetfia
Elev |
"Ok, då tar jag fram min plastkniv, 29.90 på lidl, vettu, det e ju ganska bra pris."
23 apr, 2012 08:30 |
|
Borttagen
|
"Nej, ring inte, jag ringer. Men ring bara det ringer inte... eller nej, det ringer visst! Eller nej, eller vah? HALLÅ!HALLÅÅÅÅÅÅÅ!? Jaha, nu ringer det.. inte. Äh, ring bara då... Nej vänta, det ringer! :' D"
23 apr, 2012 08:55 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen