Najs eller bajs?
Forum > Quidditchplanen > Najs eller bajs?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Majs, beror på vem det är
Mjölk? 17 feb, 2012 18:18 |
|
Angelina Jo
Elev |
17 feb, 2012 18:21 |
|
Borttagen
|
Solklart najs!
Punk? 17 feb, 2012 18:24 |
|
tyri
Elev |
17 feb, 2012 22:08 |
|
Borttagen
|
Bajs. Iallafall på mig själv, men många passar i det, så på dem är det najs.
Smycken? 17 feb, 2012 22:35 |
|
Claus Ricardstone
Elev |
Najs!!!!!!
Pokemon????? 19 feb, 2012 19:18 |
|
LunaLovegood1
Elev |
19 feb, 2012 19:22 |
|
Borttagen
|
NAAAAAJS!!! 8D
Fantasy? 19 feb, 2012 20:29 |
|
LunaLovegood1
Elev |
19 feb, 2012 20:45 |
|
Borttagen
|
Hejar inte på något lag, så kan inte riktigt uttala mig om det.
Nutella? 19 feb, 2012 20:45 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen