Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
vet inte om jag redan har sagt det här men jag har ingen lust att titta igenom 213 sidor så:
Min kusin ska sticka en Gryffindor-halsduk! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 23 jan, 2012 21:03 |
|
WhiteTwice
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: vet inte om jag redan har sagt det här men jag har ingen lust att titta igenom 213 sidor så: Min kusin ska sticka en Gryffindor-halsduk! HAHA! 23 jan, 2012 21:16 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av WhiteTwice: Skrivet av Ginny.:.Weasley: vet inte om jag redan har sagt det här men jag har ingen lust att titta igenom 213 sidor så: Min kusin ska sticka en Gryffindor-halsduk! HAHA! Till mig (glömde säga det) om jag har tur ska hon sy på emblemet (lejonet) And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 23 jan, 2012 21:26 |
|
WhiteTwice
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Nu är jag avundsjuk.. ;(Skrivet av WhiteTwice: Skrivet av Ginny.:.Weasley: vet inte om jag redan har sagt det här men jag har ingen lust att titta igenom 213 sidor så: Min kusin ska sticka en Gryffindor-halsduk! HAHA! Till mig (glömde säga det) om jag har tur ska hon sy på emblemet (lejonet) 23 jan, 2012 21:35 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av WhiteTwice: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Nu är jag avundsjuk.. ;( Skrivet av WhiteTwice: Skrivet av Ginny.:.Weasley: vet inte om jag redan har sagt det här men jag har ingen lust att titta igenom 213 sidor så: Min kusin ska sticka en Gryffindor-halsduk! HAHA! Till mig (glömde säga det) om jag har tur ska hon sy på emblemet (lejonet) Naw *klappar tröstande på armen* du kanske får se den någon gång om jag någonsin kommer på hur man lägger upp bilder!! Vad är ett URL?? And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 23 jan, 2012 21:38 |
|
WhiteTwice
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Logga in på tinypic.com sen så laddar du upp bilden och tar länken där det står direct link. Skrivet av WhiteTwice: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Nu är jag avundsjuk.. ;( Skrivet av WhiteTwice: Skrivet av Ginny.:.Weasley: vet inte om jag redan har sagt det här men jag har ingen lust att titta igenom 213 sidor så: Min kusin ska sticka en Gryffindor-halsduk! HAHA! Till mig (glömde säga det) om jag har tur ska hon sy på emblemet (lejonet) Naw *klappar tröstande på armen* du kanske får se den någon gång om jag någonsin kommer på hur man lägger upp bilder!! Vad är ett URL?? 23 jan, 2012 21:51 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av WhiteTwice: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Logga in på tinypic.com sen så laddar du upp bilden och tar länken där det står direct link. Skrivet av WhiteTwice: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Nu är jag avundsjuk.. ;( Skrivet av WhiteTwice: Skrivet av Ginny.:.Weasley: vet inte om jag redan har sagt det här men jag har ingen lust att titta igenom 213 sidor så: Min kusin ska sticka en Gryffindor-halsduk! HAHA! Till mig (glömde säga det) om jag har tur ska hon sy på emblemet (lejonet) Naw *klappar tröstande på armen* du kanske får se den någon gång om jag någonsin kommer på hur man lägger upp bilder!! Vad är ett URL?? .................................................................... And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 23 jan, 2012 21:52 |
|
WhiteTwice
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: ......Skrivet av WhiteTwice: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Logga in på tinypic.com sen så laddar du upp bilden och tar länken där det står direct link. Skrivet av WhiteTwice: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Nu är jag avundsjuk.. ;( Skrivet av WhiteTwice: Skrivet av Ginny.:.Weasley: vet inte om jag redan har sagt det här men jag har ingen lust att titta igenom 213 sidor så: Min kusin ska sticka en Gryffindor-halsduk! HAHA! Till mig (glömde säga det) om jag har tur ska hon sy på emblemet (lejonet) Naw *klappar tröstande på armen* du kanske får se den någon gång om jag någonsin kommer på hur man lägger upp bilder!! Vad är ett URL?? .................................................................... 23 jan, 2012 21:58 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av WhiteTwice: Skrivet av Ginny.:.Weasley: ...... Skrivet av WhiteTwice: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Logga in på tinypic.com sen så laddar du upp bilden och tar länken där det står direct link. Skrivet av WhiteTwice: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Nu är jag avundsjuk.. ;( Skrivet av WhiteTwice: Skrivet av Ginny.:.Weasley: vet inte om jag redan har sagt det här men jag har ingen lust att titta igenom 213 sidor så: Min kusin ska sticka en Gryffindor-halsduk! HAHA! Till mig (glömde säga det) om jag har tur ska hon sy på emblemet (lejonet) Naw *klappar tröstande på armen* du kanske får se den någon gång om jag någonsin kommer på hur man lägger upp bilder!! Vad är ett URL?? .................................................................... Jag fattar inte And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 23 jan, 2012 21:59 |
|
Borttagen
|
Jag ska göra en trollstav i morrn, ska ev ut och leta efter en bra pinne efter skolan :3
23 jan, 2012 22:00 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen