PRS(Dragon Fantasy)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS(Dragon Fantasy)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Selina nickade leendes. "Ja, för det är vårt, och nu vet jag vad det varit med mig". Hon kysste honom lätt och lutade sig tillbaka. "Du då? Är du glad?".
11 mar, 2014 08:49 |
|
Vildvittra
Elev |
"Självklart." log Ian, "Jag, kunde inte varit lyckligare och att det är mitt ät det mycket bättre." log han och satte sig på sängkanten.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 mar, 2014 09:33 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Selina log större. Hon la handwn om sin mage, om den knappt synliga bullan. Hennes barn. "Ska vi berätta för våra syskon?" undrade hon.
11 mar, 2014 09:41 |
|
Vildvittra
Elev |
"Det kan vi om du vill, gissar att Ina blir lagom sur på mig annars." skrattar han lätt och kysser henne.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 mar, 2014 09:57 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Selina log och besvarade kyssrn. Hon kände sig lycklig, och lättad. "Jag älskar dig". Hon kysste honom ännu en gång. "Undrar vad det blir, en pojke eller flicka..."
11 mar, 2014 19:56 |
|
Vildvittra
Elev |
Ian ryckte på axlarna, "Spelar ingen roll, så länge det är friskt och starkt." sa han tankfullt, nej det spelade verkligen ingen roll, han skulle gilla vad det än var.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 mar, 2014 20:18 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Selina nickade sakta och lutade sig mot honom. "Jag hoppas det är friskt...Men jag har gärna en rödhårig liten pojke" log hon.
11 mar, 2014 20:36 |
|
Vildvittra
Elev |
Ian log halvt och drog ner henne vid sig, "Eller en svarthårig flicka, en liten Selina." ler han och rör lätt vid hennes hår.
"Inas och Stefans barn kommer bli som ett storasyskon." log han lätt. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 mar, 2014 20:37 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Selina skrattade lätt. "Kanske det, den flickan skulle jag värna om i sådana fall, eller pojken...". Hon skulle ge sina barn ett bra liv, inte det hon fått av sin far.
Hon nickade sedan. "Ja, de kanske blir kamrater, lekkamrater" log hon sedan och blundade lätt.
11 mar, 2014 20:53 |
|
Vildvittra
Elev |
"Bästa kusiner i världen." skrattade han lätt och nu hade de fler barn på slottet med.
"Du.....vad tror du om att hyra in en lärare? Till alla barn? Ja, för de vuxna med om de vill?" frågade han och såg in i hennes ögon. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 mar, 2014 20:56 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen