Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Ginny00: Hatar att de textar sångerna i andra säsongen </3 Jag vet, hemskt! Men tredje säsongen började jag se på helengelska Alltså jag brukar köra engelskt tal och engelsk text då jag numera även stör mig på svensk text, men nu ser jag på swefilmer.com och där kan jag inte ställa in det.. 10 sep, 2012 15:54 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av EmahS: Jag hatar Finchel... Eller. Jag hatar Finn för att vara mer exakt. jag är med Savi här. Jag förstår verkligen inte varför så många tycker så illa om Finn. Liksom ingen är perfekt (oh how cliché-.-), men det känns som om alla förväntar sig att Finn ska vara det sen när han bara visar bevis på att han är mänsklig, då är han världens skit? Han försöker i alla fall, vara en bra kille! Sen Jessie alltså. Jag hatar inte, det är inte min grej. Men mina känslor för Jessie är nog så nära hat jag kan komma. Jag kan t ex inte lyssna på Rooling in the deep, vilket är synd egentligen eftersom Jonathan har en grym röst, men jag står verkligen inte ut med Jessie. Jag vill krossa något så fort han kommer på tal eller jag hör honom. Mår illa av bara tanken. Och då är jag ändå en väldigt glad och optimistisk person.
10 sep, 2012 16:22 |
|
Ginny00
Elev |
All the awards to Ginnyy!
10 sep, 2012 16:25 |
|
Savi
Elev |
10 sep, 2012 16:41 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av Miskel: Skrivet av Savi: Skrivet av Miskel: Skrivet av Savi: 4 dagar kvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!!!♥♥♥ AAAAAAAAAAH. I JUST CAN'T!!!. Jag hatar typ alla nya karaktärer redan! Spoiler: Tryck här för att visa! alltså folk som följer min insta får typ damp över att jag postar alla countdowns. och ja, jag hatar dom med!! :'( Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa!
10 sep, 2012 18:42 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av Savi: Skrivet av Miskel: Skrivet av Savi: Skrivet av Miskel: Skrivet av Savi: 4 dagar kvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!!!♥♥♥ AAAAAAAAAAH. I JUST CAN'T!!!. Jag hatar typ alla nya karaktärer redan! Spoiler: Tryck här för att visa! alltså folk som följer min insta får typ damp över att jag postar alla countdowns. och ja, jag hatar dom med!! :'( Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! NOOOOOOOOOOOOO! Spoiler: Tryck här för att visa!
10 sep, 2012 18:55 |
|
EmahS
Elev |
10 sep, 2012 20:24 |
|
Ginnyy
Elev |
10 sep, 2012 20:28 |
|
APELSiiN
Elev |
Jag gillar både Finn och Jesse, fast stör mig extra mycket på Finn ibland, eller inte Finn... Cory tror jag.
Finns scener där han är såååå pinsam i så jag bara vill ta fram skämskudden. ![]()
10 sep, 2012 20:33 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av Miskel: Skrivet av Savi: Skrivet av Miskel: Skrivet av Savi: Skrivet av Miskel: Skrivet av Savi: 4 dagar kvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!!!♥♥♥ AAAAAAAAAAH. I JUST CAN'T!!!. Jag hatar typ alla nya karaktärer redan! Spoiler: Tryck här för att visa! alltså folk som följer min insta får typ damp över att jag postar alla countdowns. och ja, jag hatar dom med!! :'( Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! NOOOOOOOOOOOOO! Spoiler: Tryck här för att visa! NOOO. Faberry it is! Finchel känns bara så fel.
11 sep, 2012 08:13 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen