Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
8 sep, 2012 14:06 |
|
Borttagen
|
Dini99
Jag förtjänar inte dig. ♥ 8 sep, 2012 18:52 |
|
dobby10
Elev |
till GinnyTonks
Söker kort 8 sep, 2012 19:06 |
|
Borttagen
|
9 sep, 2012 12:18 |
|
Borttagen
|
9 sep, 2012 12:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Idag vill jag krama och gratta HarryPotterr och Ida. Grattis, Ida och Eira! TACK och kram! 9 sep, 2012 13:01 |
|
Dini99
Elev |
Vaa...? :o ♥ Alltså du är underbar Amanda. Jag saknar dig... Du är alltid den som får mig att le när jag är ledsen. Jag älskar dig ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 9 sep, 2012 13:30 |
|
yaxslay
Elev |
Dagens kramar går till:
Dracomalfoy1 Miss Hungergames Mina bästa vänner på Mugglis! Annars då ;) 9 sep, 2012 15:55 |
|
Filifjonkan
Elev |
evak forever. 9 sep, 2012 16:33 |
|
Victoire Weasly
Elev |
9 sep, 2012 16:37 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen