Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tbh, det är inget fel med att bry sig om sitt utseende. Men inte så trevligt när man blir helt extremt besatt av det.
11 dec, 2011 21:47 |
|
Borttagen
|
^ Nej det är inte fel men de som jag talar om är extremt super besatta av det
11 dec, 2011 21:48 |
|
Borttagen
|
^Jag vet men det var inte riktat till ditt inlägg utan rent allmänt.
11 dec, 2011 21:49 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tbh, det är inget fel med att bry sig om sitt utseende. Men inte så trevligt när man blir helt extremt besatt av det. Varje morgon tänker jag typ: "Vilka kläder tycker folk att jag är snygg i...?" Men sedan väljer jag alltid kläderna jag trivs bäst i i alla fall...c: Jaha. 11 dec, 2011 21:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Good for you! That's what matters Skrivet av Borttagen: Tbh, det är inget fel med att bry sig om sitt utseende. Men inte så trevligt när man blir helt extremt besatt av det. Varje morgon tänker jag typ: "Vilka kläder tycker folk att jag är snygg i...?" Men sedan väljer jag alltid kläderna jag trivs bäst i i alla fall...c: 11 dec, 2011 21:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Okej ^Jag vet men det var inte riktat till ditt inlägg utan rent allmänt. Skrivet av linnvendela: Samma här (utom att jaginte tänker vad andra tycker först) väljer kläderna jag trivs i bäst i vilket oftast resulterar i ett par svarta jeans, vit skjorta och min gryffindor halsduk Skrivet av Borttagen: Tbh, det är inget fel med att bry sig om sitt utseende. Men inte så trevligt när man blir helt extremt besatt av det. Varje morgon tänker jag typ: "Vilka kläder tycker folk att jag är snygg i...?" Men sedan väljer jag alltid kläderna jag trivs bäst i i alla fall...c: 11 dec, 2011 21:53 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Jag bryr mig om mitt utseende, men inte på så extrem nivå och heller inte för att folk ska tycka om mig, utan för min egen skull.
11 dec, 2011 21:54 |
|
Fridamariana
Elev |
Så.. idag blev jag singel efter 1½ år... Känns sjukt konstigt ...och tomt..
PS: Läs min Fanfiction: Dolder förbannelsen --> http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=8306#forum.php?topic=8306 11 dec, 2011 21:55 |
|
Borttagen
|
Åh vad tråkigt ^ "(
Jag förstår hur det känns jag var ihop med en kille i 8 år och sen gjorde vi slut och det kändes väldigt konstigt. 11 dec, 2011 22:04 |
|
superman
Elev |
Skrivet av linnvendela: Jag tycker man ofta ser snyggast ut i det man är bekväm i Skrivet av Borttagen: Tbh, det är inget fel med att bry sig om sitt utseende. Men inte så trevligt när man blir helt extremt besatt av det. Varje morgon tänker jag typ: "Vilka kläder tycker folk att jag är snygg i...?" Men sedan väljer jag alltid kläderna jag trivs bäst i i alla fall...c: 11 dec, 2011 22:06 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen