Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
23 sep, 2011 22:10 |
|
Borttagen
|
23 sep, 2011 22:14 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: ^ ^ ^ nä, din kommer att vara 100000000 x bättre ♥ ♥ för att fira att Enchanted har gjort mer än 2000 inlägg!! NÄVER! Din kommer äga fett x) ![]() ![]()
23 sep, 2011 22:14 |
|
Borttagen
|
Den där fattade jag inte riktigt x)
23 sep, 2011 22:16 |
|
Borttagen
|
Alltså, nu har ni en till sak att fira - jag har lyckats smita upp på mitt rum med datorn!
Hihi, jag gömde den i en kudde, visst är jag smart? Jag har låst dörren, mugglis here I come! ♥ 23 sep, 2011 22:16 |
|
childhoodlight
Elev |
23 sep, 2011 22:17 |
|
si_tonks
Elev |
23 sep, 2011 22:17
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-23 kl. 22:18
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Alltså, nu har ni en till sak att fira - jag har lyckats smita upp på mitt rum med datorn! Hihi, jag gömde den i en kudde, visst är jag smart? Jag har låst dörren, mugglis here I come! ♥ Haha, den var ju bra xD 23 sep, 2011 22:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Alltså, nu har ni en till sak att fira - jag har lyckats smita upp på mitt rum med datorn! Hihi, jag gömde den i en kudde, visst är jag smart? Jag har låst dörren, mugglis here I come! ♥ Haha, den var ju bra xD Jag vet. xD Det var NÄRA att datorladdaren stack upp ur kudden, men jag såg det i spegeln på väg upp och rättade till det. ;D 23 sep, 2011 22:20 |
|
Borttagen
|
Är nyfiken på om Enchanted lyckades ladda ner min låt från youtube x)
23 sep, 2011 22:20 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen