The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Jag bor utanför Lund (om du nu undrade!) Men nu känner jag mig gladare efter att jag pratade med dig!Skrivet av GinnyHermionePotter: Okej vart bor du?! (jag tänker åka hem till dig och döda honom och för en gångs skull är jag inte ironisk! iNGEN ger sig på MINA VÄNNER!!!!!!Utan att dö!) Skrivet av Belluna tonks: Jag går i sjuan! Alla andra tycker att jag är supertöntig som är inne på Mugglis, läser böcker om grekisk mytologi och gråter i skolan. En kille slog till och med mig för att jag grät. Skrivet av GinnyHermionePotter: Låter som jag i tvåan (ångest attacker varje dag) Skrivet av Belluna tonks: Det går inte en dag i skolan utan att jag gråter. Dumma må-dåligt-Guden/Gudinnan som kallar ner en sådan hemsk förbannelse över oss! Skrivet av GinnyHermionePotter: same here (det är liksom om så fort jag börjar gråta så kan jag inte sluta utan det bara håller på och håller på, tills jag går in på mugglis och ser allt ni har skrivit XD) Om det finns en gud/gudinna över att må dåligt så har h*n kastat någon förbannelse över mig! 6 jan, 2017 22:31 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Vad bra (men jag ska fortfarande döda dem!)Skrivet av Belluna tonks: Jag bor utanför Lund (om du nu undrade!) Men nu känner jag mig gladare efter att jag pratade med dig! Skrivet av GinnyHermionePotter: Okej vart bor du?! (jag tänker åka hem till dig och döda honom och för en gångs skull är jag inte ironisk! iNGEN ger sig på MINA VÄNNER!!!!!!Utan att dö!) Skrivet av Belluna tonks: Jag går i sjuan! Alla andra tycker att jag är supertöntig som är inne på Mugglis, läser böcker om grekisk mytologi och gråter i skolan. En kille slog till och med mig för att jag grät. Skrivet av GinnyHermionePotter: Låter som jag i tvåan (ångest attacker varje dag) Skrivet av Belluna tonks: Det går inte en dag i skolan utan att jag gråter. Dumma må-dåligt-Guden/Gudinnan som kallar ner en sådan hemsk förbannelse över oss! Skrivet av GinnyHermionePotter: same here (det är liksom om så fort jag börjar gråta så kan jag inte sluta utan det bara håller på och håller på, tills jag går in på mugglis och ser allt ni har skrivit XD) Om det finns en gud/gudinna över att må dåligt så har h*n kastat någon förbannelse över mig! ![]()
6 jan, 2017 22:33 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: JA gör det! Jag vet inte vad som är bästa sättet att döda honom på! (Jag är själv inte så bra på att döda!) Men när han är död ber vi Hades skicka honom till bestraffningens fält!!!Skrivet av GinnyHermionePotter: Vad bra (men jag ska fortfarande döda dem!) Skrivet av Belluna tonks: Jag bor utanför Lund (om du nu undrade!) Men nu känner jag mig gladare efter att jag pratade med dig! Skrivet av GinnyHermionePotter: Okej vart bor du?! (jag tänker åka hem till dig och döda honom och för en gångs skull är jag inte ironisk! iNGEN ger sig på MINA VÄNNER!!!!!!Utan att dö!) Skrivet av Belluna tonks: Jag går i sjuan! Alla andra tycker att jag är supertöntig som är inne på Mugglis, läser böcker om grekisk mytologi och gråter i skolan. En kille slog till och med mig för att jag grät. Skrivet av GinnyHermionePotter: Låter som jag i tvåan (ångest attacker varje dag) Skrivet av Belluna tonks: Det går inte en dag i skolan utan att jag gråter. Dumma må-dåligt-Guden/Gudinnan som kallar ner en sådan hemsk förbannelse över oss! Skrivet av GinnyHermionePotter: same here (det är liksom om så fort jag börjar gråta så kan jag inte sluta utan det bara håller på och håller på, tills jag går in på mugglis och ser allt ni har skrivit XD) Om det finns en gud/gudinna över att må dåligt så har h*n kastat någon förbannelse över mig! 6 jan, 2017 22:38 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Vad sägs om att slänga honom i tartaros!Skrivet av Belluna tonks: JA gör det! Jag vet inte vad som är bästa sättet att döda honom på! (Jag är själv inte så bra på att döda!) Men när han är död ber vi Hades skicka honom till bestraffningens fält!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Vad bra (men jag ska fortfarande döda dem!) Skrivet av Belluna tonks: Jag bor utanför Lund (om du nu undrade!) Men nu känner jag mig gladare efter att jag pratade med dig! Skrivet av GinnyHermionePotter: Okej vart bor du?! (jag tänker åka hem till dig och döda honom och för en gångs skull är jag inte ironisk! iNGEN ger sig på MINA VÄNNER!!!!!!Utan att dö!) Skrivet av Belluna tonks: Jag går i sjuan! Alla andra tycker att jag är supertöntig som är inne på Mugglis, läser böcker om grekisk mytologi och gråter i skolan. En kille slog till och med mig för att jag grät. Skrivet av GinnyHermionePotter: Låter som jag i tvåan (ångest attacker varje dag) Skrivet av Belluna tonks: Det går inte en dag i skolan utan att jag gråter. Dumma må-dåligt-Guden/Gudinnan som kallar ner en sådan hemsk förbannelse över oss! Skrivet av GinnyHermionePotter: same here (det är liksom om så fort jag börjar gråta så kan jag inte sluta utan det bara håller på och håller på, tills jag går in på mugglis och ser allt ni har skrivit XD) Om det finns en gud/gudinna över att må dåligt så har h*n kastat någon förbannelse över mig! ![]()
6 jan, 2017 22:40 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Belluna tonks: JA gör det! Jag vet inte vad som är bästa sättet att döda honom på! (Jag är själv inte så bra på att döda!) Men när han är död ber vi Hades skicka honom till bestraffningens fält!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Vad bra (men jag ska fortfarande döda dem!) Skrivet av Belluna tonks: Jag bor utanför Lund (om du nu undrade!) Men nu känner jag mig gladare efter att jag pratade med dig! Skrivet av GinnyHermionePotter: Okej vart bor du?! (jag tänker åka hem till dig och döda honom och för en gångs skull är jag inte ironisk! iNGEN ger sig på MINA VÄNNER!!!!!!Utan att dö!) Skrivet av Belluna tonks: Jag går i sjuan! Alla andra tycker att jag är supertöntig som är inne på Mugglis, läser böcker om grekisk mytologi och gråter i skolan. En kille slog till och med mig för att jag grät. Skrivet av GinnyHermionePotter: Låter som jag i tvåan (ångest attacker varje dag) Skrivet av Belluna tonks: Det går inte en dag i skolan utan att jag gråter. Dumma må-dåligt-Guden/Gudinnan som kallar ner en sådan hemsk förbannelse över oss! Skrivet av GinnyHermionePotter: same here (det är liksom om så fort jag börjar gråta så kan jag inte sluta utan det bara håller på och håller på, tills jag går in på mugglis och ser allt ni har skrivit XD) Om det finns en gud/gudinna över att må dåligt så har h*n kastat någon förbannelse över mig! Eller till Tartaros. En säker död för en dödlig som inte ens ser monster. Killen som gjorde det där är ju en IDIOT!! Vi backar upp dig om det är något♥
6 jan, 2017 22:41 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jupp skicka bara en uggla så kommer jag med min båge och skjuter de som gör något mot dig! ♥Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Belluna tonks: JA gör det! Jag vet inte vad som är bästa sättet att döda honom på! (Jag är själv inte så bra på att döda!) Men när han är död ber vi Hades skicka honom till bestraffningens fält!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Vad bra (men jag ska fortfarande döda dem!) Skrivet av Belluna tonks: Jag bor utanför Lund (om du nu undrade!) Men nu känner jag mig gladare efter att jag pratade med dig! Skrivet av GinnyHermionePotter: Okej vart bor du?! (jag tänker åka hem till dig och döda honom och för en gångs skull är jag inte ironisk! iNGEN ger sig på MINA VÄNNER!!!!!!Utan att dö!) Skrivet av Belluna tonks: Jag går i sjuan! Alla andra tycker att jag är supertöntig som är inne på Mugglis, läser böcker om grekisk mytologi och gråter i skolan. En kille slog till och med mig för att jag grät. Skrivet av GinnyHermionePotter: Låter som jag i tvåan (ångest attacker varje dag) Skrivet av Belluna tonks: Det går inte en dag i skolan utan att jag gråter. Dumma må-dåligt-Guden/Gudinnan som kallar ner en sådan hemsk förbannelse över oss! Skrivet av GinnyHermionePotter: same here (det är liksom om så fort jag börjar gråta så kan jag inte sluta utan det bara håller på och håller på, tills jag går in på mugglis och ser allt ni har skrivit XD) Om det finns en gud/gudinna över att må dåligt så har h*n kastat någon förbannelse över mig! Eller till Tartaros. En säker död för en dödlig som inte ens ser monster. Killen som gjorde det där är ju en IDIOT!! Vi backar upp dig om det är något♥ ![]()
6 jan, 2017 22:43 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Men, om han kommer till Tartaros så kommer han ju tillbaka igen Dx. Men det är bra att det finns folk som kan döda! Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jupp skicka bara en uggla så kommer jag med min båge och skjuter de som gör något mot dig! ♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Belluna tonks: JA gör det! Jag vet inte vad som är bästa sättet att döda honom på! (Jag är själv inte så bra på att döda!) Men när han är död ber vi Hades skicka honom till bestraffningens fält!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Vad bra (men jag ska fortfarande döda dem!) Skrivet av Belluna tonks: Jag bor utanför Lund (om du nu undrade!) Men nu känner jag mig gladare efter att jag pratade med dig! Skrivet av GinnyHermionePotter: Okej vart bor du?! (jag tänker åka hem till dig och döda honom och för en gångs skull är jag inte ironisk! iNGEN ger sig på MINA VÄNNER!!!!!!Utan att dö!) Skrivet av Belluna tonks: Jag går i sjuan! Alla andra tycker att jag är supertöntig som är inne på Mugglis, läser böcker om grekisk mytologi och gråter i skolan. En kille slog till och med mig för att jag grät. Skrivet av GinnyHermionePotter: Låter som jag i tvåan (ångest attacker varje dag) Skrivet av Belluna tonks: Det går inte en dag i skolan utan att jag gråter. Dumma må-dåligt-Guden/Gudinnan som kallar ner en sådan hemsk förbannelse över oss! Skrivet av GinnyHermionePotter: same here (det är liksom om så fort jag börjar gråta så kan jag inte sluta utan det bara håller på och håller på, tills jag går in på mugglis och ser allt ni har skrivit XD) Om det finns en gud/gudinna över att må dåligt så har h*n kastat någon förbannelse över mig! Eller till Tartaros. En säker död för en dödlig som inte ens ser monster. Killen som gjorde det där är ju en IDIOT!! Vi backar upp dig om det är något♥ Jag vet att det är jättefånigt och jättebarnsligt! Men när jag går och använder min käpp (ni vet en sån vit käpp som synskadade använder alltså), så låtsas jag att den är en krykion eller en annan cool stav från grekiska mytologin! JAG VET! Det är SÅÅÅ barnsligt! 6 jan, 2017 22:55 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Belluna tonks: Men, om han kommer till Tartaros så kommer han ju tillbaka igen Dx. Men det är bra att det finns folk som kan döda! Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jupp skicka bara en uggla så kommer jag med min båge och skjuter de som gör något mot dig! ♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Belluna tonks: JA gör det! Jag vet inte vad som är bästa sättet att döda honom på! (Jag är själv inte så bra på att döda!) Men när han är död ber vi Hades skicka honom till bestraffningens fält!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Vad bra (men jag ska fortfarande döda dem!) Skrivet av Belluna tonks: Jag bor utanför Lund (om du nu undrade!) Men nu känner jag mig gladare efter att jag pratade med dig! Skrivet av GinnyHermionePotter: Okej vart bor du?! (jag tänker åka hem till dig och döda honom och för en gångs skull är jag inte ironisk! iNGEN ger sig på MINA VÄNNER!!!!!!Utan att dö!) Skrivet av Belluna tonks: Jag går i sjuan! Alla andra tycker att jag är supertöntig som är inne på Mugglis, läser böcker om grekisk mytologi och gråter i skolan. En kille slog till och med mig för att jag grät. Skrivet av GinnyHermionePotter: Låter som jag i tvåan (ångest attacker varje dag) Skrivet av Belluna tonks: Det går inte en dag i skolan utan att jag gråter. Dumma må-dåligt-Guden/Gudinnan som kallar ner en sådan hemsk förbannelse över oss! Skrivet av GinnyHermionePotter: same here (det är liksom om så fort jag börjar gråta så kan jag inte sluta utan det bara håller på och håller på, tills jag går in på mugglis och ser allt ni har skrivit XD) Om det finns en gud/gudinna över att må dåligt så har h*n kastat någon förbannelse över mig! Eller till Tartaros. En säker död för en dödlig som inte ens ser monster. Killen som gjorde det där är ju en IDIOT!! Vi backar upp dig om det är något♥ Jag vet att det är jättefånigt och jättebarnsligt! Men när jag går och använder min käpp (ni vet en sån vit käpp som synskadade använder alltså), så låtsas jag att den är en krykion eller en annan cool stav från grekiska mytologin! JAG VET! Det är SÅÅÅ barnsligt! Eh du det är bara ASCOOLT!!
6 jan, 2017 22:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Belluna tonks: Jag går i sjuan! Alla andra tycker att jag är supertöntig som är inne på Mugglis, läser böcker om grekisk mytologi och gråter i skolan. En kille slog till och med mig för att jag grät. Skrivet av GinnyHermionePotter: Låter som jag i tvåan (ångest attacker varje dag) Skrivet av Belluna tonks: Det går inte en dag i skolan utan att jag gråter. Dumma må-dåligt-Guden/Gudinnan som kallar ner en sådan hemsk förbannelse över oss! Skrivet av GinnyHermionePotter: same here (det är liksom om så fort jag börjar gråta så kan jag inte sluta utan det bara håller på och håller på, tills jag går in på mugglis och ser allt ni har skrivit XD) Om det finns en gud/gudinna över att må dåligt så har h*n kastat någon förbannelse över mig! GE MIG HANS NUMMER JAG SKA TORTERA HONOM TILL DÖDS SEN SKA JAG MATA HONOM TILL HELVETESHUNDARNA GÖRA HONOM TILL SPÖKE OCH TA HONOM TILL PAPPA SEN IN TILL TARTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! INGEN BRÅKAR MED MINA VÄNNER ANNARS ÄR DET SLUT MED DE OCH DET ÄR ETT HEMSKT ÖDE!!!!!!! 6 jan, 2017 23:04
Detta inlägg ändrades senast 2017-01- 6 kl. 23:06
|
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men vilken stav har en stjärna i toppen? (eftersom att alla vita käppar ser likadana ut så sätter man på någon grej så man kan hitta sin lätt, och min har en stjärnformad nyckelring) Men om jag hittar ett ormhuvud ska jag sätta det på den!Skrivet av GinnyHermionePotter: Eh du det är bara ASCOOLT!! Jag vet att det är jättefånigt och jättebarnsligt! Men när jag går och använder min käpp (ni vet en sån vit käpp som synskadade använder alltså), så låtsas jag att den är en krykion eller en annan cool stav från grekiska mytologin! JAG VET! Det är SÅÅÅ barnsligt! 6 jan, 2017 23:05 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen