Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
10 sep, 2012 09:27 |
|
Savi
Elev |
10 sep, 2012 10:25 |
|
EmahS
Elev |
Jag hatar Finchel... Eller. Jag hatar Finn för att vara mer exakt.
10 sep, 2012 10:27 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Jag hatar Finchel... Eller. Jag hatar Finn för att vara mer exakt. And we, my dear, are no longer on speaking terms. Haha, jk. Nej men hur kan du hata Finn!! My Finny, sötaste eveeeeeeer!!!
10 sep, 2012 10:28 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Jag hatar Finchel... Eller. Jag hatar Finn för att vara mer exakt. And we, my dear, are no longer on speaking terms. Haha, jk. Nej men hur kan du hata Finn!! My Finny, sötaste eveeeeeeer!!! För. Han är ett svin? Han beter sig sjukt dåligt mot Rachel, han ljuger som tusan. Och när han "outade" Santana så blev han en hjälte? skitstövel skulle jag säga. Han bryr sig bara om sig själv. Älskar Cory. Men Finn, nej tack.
10 sep, 2012 10:39 |
|
Borttagen
|
jag är kär i sam ahaha
"I am Sam...Sam I am. And I don't like green eggs and ham." 10 sep, 2012 10:41 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Jag hatar Finchel... Eller. Jag hatar Finn för att vara mer exakt. And we, my dear, are no longer on speaking terms. Haha, jk. Nej men hur kan du hata Finn!! My Finny, sötaste eveeeeeeer!!! För. Han är ett svin? Han beter sig sjukt dåligt mot Rachel, han ljuger som tusan. Och när han "outade" Santana så blev han en hjälte? skitstövel skulle jag säga. Han bryr sig bara om sig själv. Älskar Cory. Men Finn, nej tack. Men... alltså... jo, han är en jerk ibland men han e ju sååå fiiiin!!! Och jesse var ju inte direkt bättre
10 sep, 2012 10:53 |
|
EmahS
Elev |
Savi, skillnaden för mig är att Jesse står för att han är en skitstövel.
jisses att man egentligen har åsikter om karaktärer. hah. komiskt egentligen
10 sep, 2012 11:05 |
|
Ginny00
Elev |
Hatar att de textar sångerna i andra säsongen </3
10 sep, 2012 15:41 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Ginny00: Hatar att de textar sångerna i andra säsongen </3 Jag vet, hemskt! Men tredje säsongen började jag se på helengelska ~MY TUMBLR~ 10 sep, 2012 15:53 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen