@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Velma Dinkley
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Velma Dinkley: Skrivet av Emmi: Kort, snölyckta eller julrosett ngon? x) Sälja eller köpa??. Hon brukar vilja köpa rosetterna! Var otydligt vad hon ville så. Har lite snölycktor på lager. I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 11 jun, 2017 18:07 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Velma Dinkley: ojj i mitt huvud tänkte jag skriva "..... ngon som har? x)Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Velma Dinkley: Skrivet av Emmi: Kort, snölyckta eller julrosett ngon? x) Sälja eller köpa??. Hon brukar vilja köpa rosetterna! Var otydligt vad hon ville så. Har lite snölycktor på lager. men ja köpa! vad kostar lycktprna?
11 jun, 2017 18:22 |
|
Acey
Elev |
Skrivet av Emmi: Kort, snölyckta eller julrosett ngon? x) Kan sälja både snölykta och julrosett. Vad kan du tänka dig att betala? Är osäker på vad de brukar gå för
11 jun, 2017 18:27 |
|
Emmi
Prefekt |
11 jun, 2017 18:28 |
|
Acey
Elev |
Skrivet av Emmi: snölyckta 2-7 G & julrosett brukar variera, beroende på hur gamla de är Har tyvärr bara årets julrosett. Vad vill du betala för den?
11 jun, 2017 18:29 |
|
Emmi
Prefekt |
det e bra ändå x) 50-75?
11 jun, 2017 18:31 |
|
Acey
Elev |
Skrivet av Emmi: det e bra ändå x) 50-75? 60? Har ett par stycken från i år. Började samla men gav upp. Hur många vill du ha?
11 jun, 2017 18:31 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Acey: beror pååå.. 3?Skrivet av Emmi: det e bra ändå x) 50-75? 60? Har ett par stycken från i år. Började samla men gav upp. Hur många vill du ha?
11 jun, 2017 18:32 |
|
Acey
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Acey: beror pååå.. 3? Skrivet av Emmi: det e bra ändå x) 50-75? 60? Har ett par stycken från i år. Började samla men gav upp. Hur många vill du ha?
11 jun, 2017 18:33 |
|
Borttagen
|
Säljer alla chokladgrodekort jag har mer än ett av till rimliga priser.
Några jag har mer än en av: Harry, Lavender, Pansy, Paravati, Dobby och många fler. 11 jun, 2017 18:37 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen