@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: han tyckte att det va kul att hacka sidan Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Har pratat med han nu Skrivet av Borttagen: Skrivet av kid: Skrivet av Borttagen: Men den där konstiga användaren är ju fortfarande kvar?? Jag vet??? Vågar dock inte klicka på profilen ifall det skulle hända igen... Rasmus potter har pratat med honom xD Och jag med! Han gjorde allt bara för att han hade tråkigt! Hoppas användaren får ett straff. Frågan är om man kan polisanmäla? Vad sa han då? 12 sep, 2015 17:41 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Frivolt: same, jag glömmer alltid bort att det kanske fortfarande finns något kvar. Men hittills funkar ju allt som det borde så jag hoppas att allt är som det ska!Är inne på folks profiler all of the time nu, glömmer bort mig själv xD men jaa, det är säkert lugnt! hoppas jag ;O allt är hittills som det ska så det borde ju funka! I guess ;O 12 sep, 2015 17:42 |
|
Borttagen
|
Rasmus potter Seriöst?O.o
12 sep, 2015 17:43 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: same, jag glömmer alltid bort att det kanske fortfarande finns något kvar. Men hittills funkar ju allt som det borde så jag hoppas att allt är som det ska! Är inne på folks profiler all of the time nu, glömmer bort mig själv xD men jaa, det är säkert lugnt! hoppas jag ;O allt är hittills som det ska så det borde ju funka! I guess ;O Tur ja int e ensam! Jo, allt ser ut som vanligt hittills iaf så tänker att OM det skulle finnas kvar borde det väl ha hänt ngt redan kan man tycka ;O så ja! 12 sep, 2015 17:43 |
|
Signe tha toast
Elev |
Funderar starkt på att ta bort min användare i typ några dagar, då jag är sjukt rädd att om jag blir hackad, så känns det som om hackaren kommer komma in på min dator och söka upp mig mm, då jag tvivlar på att denna "attack" är över..
12 sep, 2015 17:43 |
|
kid
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: han tyckte att det va kul att hacka sidan Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Har pratat med han nu Skrivet av Borttagen: Skrivet av kid: Skrivet av Borttagen: Men den där konstiga användaren är ju fortfarande kvar?? Jag vet??? Vågar dock inte klicka på profilen ifall det skulle hända igen... Rasmus potter har pratat med honom xD Och jag med! Han gjorde allt bara för att han hade tråkigt! Hoppas användaren får ett straff. Frågan är om man kan polisanmäla? Vad sa han då? wtf. Erfa, ska han inte bli avstängd? 12 sep, 2015 17:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kid: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: han tyckte att det va kul att hacka sidan Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Har pratat med han nu Skrivet av Borttagen: Skrivet av kid: Skrivet av Borttagen: Men den där konstiga användaren är ju fortfarande kvar?? Jag vet??? Vågar dock inte klicka på profilen ifall det skulle hända igen... Rasmus potter har pratat med honom xD Och jag med! Han gjorde allt bara för att han hade tråkigt! Hoppas användaren får ett straff. Frågan är om man kan polisanmäla? Vad sa han då? wtf. Erfa, ska han inte bli avstängd? Avstängd är ju absolut det minsta tycker jag. 12 sep, 2015 17:44 |
|
Ella01
Elev |
JAG HAR SAKNAT ER SÅ MYCKET ♥
Undrar hur många gånger jag har försökt att komma in. Jag har varit orolig från klockan 9 tills nu... ✩✩✩ 12 sep, 2015 17:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ella01: JAG HAR SAKNAT ER SÅ MYCKET ♥ Undrar hur många gånger jag har försökt att komma in. Jag har varit orolig från klockan 9 tills nu... Jag har också saknat alla er! 12 sep, 2015 17:47 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
12 sep, 2015 17:47 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen