Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21203 21204 21205 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


är typ rädd nästan nu för av någon anledning kopplar jag hackare till övernaturliga grejer och jag är sjukt lättskrämd såå

12 sep, 2015 17:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av kid:
Skrivet av Borttagen:
Men den där konstiga användaren är ju fortfarande kvar??

Jag vet??? Vågar dock inte klicka på profilen ifall det skulle hända igen...


Rasmus potter har pratat med honom xD Och jag med! Han gjorde allt bara för att han hade tråkigt!

Användaren är inne just nu. Borde inte den tas bort?


Tycker jag med, men han kommer inte hacka igen! Han gjorde det bara för att testa sidans system och för att han var uttråkad!

12 sep, 2015 17:32

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av kid:
Skrivet av Borttagen:
Men den där konstiga användaren är ju fortfarande kvar??

Jag vet??? Vågar dock inte klicka på profilen ifall det skulle hända igen...


Rasmus potter har pratat med honom xD Och jag med! Han gjorde allt bara för att han hade tråkigt!

Användaren är inne just nu. Borde inte den tas bort?


Tycker jag med, men han kommer inte hacka igen! Han gjorde det bara för att testa sidans system och för att han var uttråkad!


När jag är uttråkad brukar jag sätta mig med en bok...

12 sep, 2015 17:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av kid:
Skrivet av Borttagen:
Men den där konstiga användaren är ju fortfarande kvar??

Jag vet??? Vågar dock inte klicka på profilen ifall det skulle hända igen...


Rasmus potter har pratat med honom xD Och jag med! Han gjorde allt bara för att han hade tråkigt!

Användaren är inne just nu. Borde inte den tas bort?

Eller hur! Den känns lite för skum för att få vara kvar...:s

12 sep, 2015 17:33

Borttagen

Avatar


men användaren borde väl tas bort och anmälas? eller? känns typ inte säkert med den kvar ändå JAG VET INTE

12 sep, 2015 17:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av kid:
Skrivet av Borttagen:
Men den där konstiga användaren är ju fortfarande kvar??

Jag vet??? Vågar dock inte klicka på profilen ifall det skulle hända igen...


Rasmus potter har pratat med honom xD Och jag med! Han gjorde allt bara för att han hade tråkigt!


Hoppas användaren får ett straff. Frågan är om man kan polisanmäla?

12 sep, 2015 17:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av kid:
Skrivet av Borttagen:
Men den där konstiga användaren är ju fortfarande kvar??

Jag vet??? Vågar dock inte klicka på profilen ifall det skulle hända igen...


Rasmus potter har pratat med honom xD Och jag med! Han gjorde allt bara för att han hade tråkigt!


Hoppas användaren får ett straff. Frågan är om man kan polisanmäla?
Har pratat med han nu

12 sep, 2015 17:36

Beben
Elev

Avatar


Jag var inne på en som blivit drabbads profil, nu när sidan har varit som den ska. Ingenting har hänt efteråt men hennes 'bor i' - flik är fortfarande med nån konstig länk i typ. Men det kanske man bara måste fixa själv?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpa1.narvii.com%2F6916%2F93abd7c45eef28b024ccfa571770d2d99666653fr1-600-338_hq.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FPastCalmIbizanhound-size_restricted.gif

12 sep, 2015 17:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av kid:
Skrivet av Borttagen:
Men den där konstiga användaren är ju fortfarande kvar??

Jag vet??? Vågar dock inte klicka på profilen ifall det skulle hända igen...


Rasmus potter har pratat med honom xD Och jag med! Han gjorde allt bara för att han hade tråkigt!


Hoppas användaren får ett straff. Frågan är om man kan polisanmäla?
Har pratat med han nu

Vad sa han då?

12 sep, 2015 17:37

Frivolt
Elev

Avatar


Är inne på folks profiler all of the time nu, glömmer bort mig själv xD

men jaa, det är säkert lugnt! hoppas jag ;O allt är hittills som det ska så det borde ju funka! I guess ;O

12 sep, 2015 17:38

1 2 3 ... 21203 21204 21205 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.