@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kid
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Vad händer ? Skrivet av Solkatten: Skrivet av Fellrendión: AKTA ER FÖR AYYLMAOO! JAG TÄNKER CROSSPOSTA NU. JAG VET ATT DET ÄR FÖRBJUDET MEN DET FINNS EN ANVÄNDARE SOM HACKAR SIDAN!!!! DET RÄCKER MED ATT GÅ IN PÅ PROFILEN. GÅ INTE IN PÅ PROFILEN!!!. GÅ VERKLIGEN INTE IN PÅ HENS MEDDELANDEN HELLER!!!!!! CAVE TROUBLE HAR BLIVIT HACKAD GENOM ETT MEDDELANDE OCH DET RÄCKTE MED ATT JAG FÖRSÖKTE BLOCKA HEN FÖR ATT PÅVERKAS SJÄLV!!!! (JAG HETTE FELLRENDIÓN OM JAG FÖRSVINNER!) Vems profil är det? :o Är det därför mugglis har varit nere idag eller? Ja, alltså inatt så var det typ en användare (ayylmaoo) och om man gick in på dens profil (eller de som hade blivit hackade) blev man typ hackad själv och kunde inte ändra sin mailadress/lösenord och om man ens gick in på sin profil så hamnade man på startsidan, typ. 12 sep, 2015 17:10 |
|
yerAwizardThea
Elev |
12 sep, 2015 17:12 |
|
Borttagen
|
har bokstavligen gråtit för att jag inte har kommit in på mugglis (heh, ja. mugglarportalen betyder mycket för mig.)
MEN TUR ATT ALLT ÄR LÖST NU! (om det nu är det...) 12 sep, 2015 17:16 |
|
Frivolt
Elev |
12 sep, 2015 17:18 |
|
Borttagen
|
Men den där konstiga användaren är ju fortfarande kvar??
12 sep, 2015 17:20 |
|
Ella01
Elev |
Tack! Oh, jag är så himla glad nu. Ska fira med att vara inne jättelänge. Har haft sådan Mugglis abstinens och jag trodde ärligt talat att allt skulle försvinna.
✩✩✩ 12 sep, 2015 17:20 |
|
kid
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men den där konstiga användaren är ju fortfarande kvar?? Jag vet??? Vågar dock inte klicka på profilen ifall det skulle hända igen... 12 sep, 2015 17:21 |
|
Ella01
Elev |
Fungerar allt som det ska? *förvirrad*
✩✩✩ 12 sep, 2015 17:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kid: Skrivet av Borttagen: Men den där konstiga användaren är ju fortfarande kvar?? Jag vet??? Vågar dock inte klicka på profilen ifall det skulle hända igen... Jag klickar inte på någons profil alls tills vi fått klartecken om att allt är som vanligt! 12 sep, 2015 17:25 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av kid: Skrivet av Borttagen: Men den där konstiga användaren är ju fortfarande kvar?? Jag vet??? Vågar dock inte klicka på profilen ifall det skulle hända igen... Jag gick in på min egen och på erfas...hittills verkar allt se okej ut ;O för mig, hoppas jag! 12 sep, 2015 17:25 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen