@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag har suttit och kollat på typ alla Felix Recenserar och nu har jag börjat tänka på skånska Stockholmare.♥ --- Ja, jag är medveten om att jag syftar på att allt utanför Skåne är Stockholm.
12 sep, 2015 00:42 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Jag har varit på bhaktifest idag och jag är så glad ♥
12 sep, 2015 01:42 |
|
Fellrendión
Elev |
AKTA ER FÖR AYYLMAOO!
JAG TÄNKER CROSSPOSTA NU. JAG VET ATT DET ÄR FÖRBJUDET MEN DET FINNS EN ANVÄNDARE SOM HACKAR SIDAN!!!! DET RÄCKER MED ATT GÅ IN PÅ PROFILEN. GÅ INTE IN PÅ PROFILEN!!!. GÅ VERKLIGEN INTE IN PÅ HENS MEDDELANDEN HELLER!!!!!! CAVE TROUBLE HAR BLIVIT HACKAD GENOM ETT MEDDELANDE OCH DET RÄCKTE MED ATT JAG FÖRSÖKTE BLOCKA HEN FÖR ATT PÅVERKAS SJÄLV!!!! (JAG HETTE FELLRENDIÓN OM JAG FÖRSVINNER!)
12 sep, 2015 02:35 |
|
kid
Elev |
Funkar allt nu????
12 sep, 2015 16:58 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Vad händer ?
12 sep, 2015 17:01 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Fellrendión: AKTA ER FÖR AYYLMAOO! JAG TÄNKER CROSSPOSTA NU. JAG VET ATT DET ÄR FÖRBJUDET MEN DET FINNS EN ANVÄNDARE SOM HACKAR SIDAN!!!! DET RÄCKER MED ATT GÅ IN PÅ PROFILEN. GÅ INTE IN PÅ PROFILEN!!!. GÅ VERKLIGEN INTE IN PÅ HENS MEDDELANDEN HELLER!!!!!! CAVE TROUBLE HAR BLIVIT HACKAD GENOM ETT MEDDELANDE OCH DET RÄCKTE MED ATT JAG FÖRSÖKTE BLOCKA HEN FÖR ATT PÅVERKAS SJÄLV!!!! (JAG HETTE FELLRENDIÓN OM JAG FÖRSVINNER!) Vems profil är det? :o Är det därför mugglis har varit nere idag eller? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 sep, 2015 17:05 |
|
Klaestron
Elev |
12 sep, 2015 17:07 |
|
LolFeelings
Elev |
De som missade dramat i natt/i morse lär ju vara jävligt förvirrade just nu... fast det var ändå ganska intressant att något som liknande zombieapokalypsen kom hit, hahaha.
12 sep, 2015 17:08 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LolFeelings: De som missade dramat i natt/i morse lär ju vara jävligt förvirrade just nu... fast det var ändå ganska intressant att något som liknande zombieapokalypsen kom hit, hahaha. Vadå vad är det som händer? Hänger inte med. :s "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 sep, 2015 17:09 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av LolFeelings: De som missade dramat i natt/i morse lär ju vara jävligt förvirrade just nu... fast det var ändå ganska intressant att något som liknande zombieapokalypsen kom hit, hahaha. XD
12 sep, 2015 17:10 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen