@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fjalar
Elev |
Ok alltså, jag är 16, och lillebror som är ~10 år börjar få samma skostorlek som jag.
Jag måste få honom att gilla skor som jag tycker är snygga, så att jag kan ärva dem av honom sen..... 11 sep, 2015 22:12 |
|
Borttagen
|
Karlskrona blir det. Helt spikat nu. Vi tittar bara på lägenheter där. Sjukhuset är där, havet är där, marinmuséet är där, god chans att (kanske) kunna skaffa vänner, bra tågförbindelser (och därmed även lätt att pendla om man hittar jobb innan man hittar lägenhet), bra stad, bra utbud, mycket bra. På andra sidan länet, men jag känner inte en jävel där. Fan vad skönt.
Vi har satt upp oss på en massa lägenheter där nu. 11 sep, 2015 22:30 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Borttagen: Karlskrona blir det. Helt spikat nu. Vi tittar bara på lägenheter där. Sjukhuset är där, havet är där, marinmuséet är där, god chans att (kanske) kunna skaffa vänner, bra tågförbindelser (och därmed även lätt att pendla om man hittar jobb innan man hittar lägenhet), bra stad, bra utbud, mycket bra. På andra sidan länet, men jag känner inte en jävel där. Fan vad skönt. Vi har satt upp oss på en massa lägenheter där nu. Vad bra, hoppas att ni får en bra lägenhet och hoppas att du hittar några fina vänner. ✩✩✩ 11 sep, 2015 22:33 |
|
Hedwig96
Elev |
Det känns ju nästan hemskt när man knappt har tid för mugglis mer
Än så länge har jag ju oftast ganska mycket tid, men snart e de slut på de 11 sep, 2015 22:39 |
|
Borttagen
|
Sanna! Jag glömd min Insurgent bok i skåpe-_- (bara Emma skulle förstå Sanna xD....)
11 sep, 2015 23:01 |
|
Borttagen
|
11 sep, 2015 23:04 |
|
Frivolt
Elev |
Från att ha varit på fest till att komma hem och titta på skräckfilm! Ja, det är min kväll det
11 sep, 2015 23:20 |
|
Hedwig96
Elev |
Jäklar vad vi har haft det kul i skolan idag..
11 sep, 2015 23:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Karlskrona blir det. Helt spikat nu. Vi tittar bara på lägenheter där. Sjukhuset är där, havet är där, marinmuséet är där, god chans att (kanske) kunna skaffa vänner, bra tågförbindelser (och därmed även lätt att pendla om man hittar jobb innan man hittar lägenhet), bra stad, bra utbud, mycket bra. På andra sidan länet, men jag känner inte en jävel där. Fan vad skönt. Vi har satt upp oss på en massa lägenheter där nu. Jag älskar Karlskrona! Har bara varit där en gång men tycker där är otroligt fint, hade själv kunnat tänka mig bo där faktiskt. 11 sep, 2015 23:26 |
|
Borttagen
|
jag har suttit och kollat på typ alla Felix Recenserar och nu har jag börjat tänka på skånska
12 sep, 2015 00:40 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen