Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21199 21200 21201 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Fjalar
Elev

Avatar


Ok alltså, jag är 16, och lillebror som är ~10 år börjar få samma skostorlek som jag.

Jag måste få honom att gilla skor som jag tycker är snygga, så att jag kan ärva dem av honom sen.....

11 sep, 2015 22:12

Borttagen

Avatar


Karlskrona blir det. Helt spikat nu. Vi tittar bara på lägenheter där. Sjukhuset är där, havet är där, marinmuséet är där, god chans att (kanske) kunna skaffa vänner, bra tågförbindelser (och därmed även lätt att pendla om man hittar jobb innan man hittar lägenhet), bra stad, bra utbud, mycket bra. På andra sidan länet, men jag känner inte en jävel där. Fan vad skönt.
Vi har satt upp oss på en massa lägenheter där nu.

11 sep, 2015 22:30

Ella01
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Karlskrona blir det. Helt spikat nu. Vi tittar bara på lägenheter där. Sjukhuset är där, havet är där, marinmuséet är där, god chans att (kanske) kunna skaffa vänner, bra tågförbindelser (och därmed även lätt att pendla om man hittar jobb innan man hittar lägenhet), bra stad, bra utbud, mycket bra. På andra sidan länet, men jag känner inte en jävel där. Fan vad skönt.
Vi har satt upp oss på en massa lägenheter där nu.


Vad bra, hoppas att ni får en bra lägenhet och hoppas att du hittar några fina vänner.

✩✩✩

11 sep, 2015 22:33

Hedwig96
Elev

Avatar


Det känns ju nästan hemskt när man knappt har tid för mugglis mer

Än så länge har jag ju oftast ganska mycket tid, men snart e de slut på de

11 sep, 2015 22:39

Borttagen

Avatar


Sanna! Jag glömd min Insurgent bok i skåpe-_- (bara Emma skulle förstå Sanna xD....)

11 sep, 2015 23:01

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Vildvittra:
Skypar med bearlindo, det är trevligt det


Tack detsamma Vildvittra Detta får bli fler gånger

11 sep, 2015 23:04

Frivolt
Elev

Avatar


Från att ha varit på fest till att komma hem och titta på skräckfilm! Ja, det är min kväll det

11 sep, 2015 23:20

Hedwig96
Elev

Avatar


Jäklar vad vi har haft det kul i skolan idag.. kom hem för ca 1 timme sen

11 sep, 2015 23:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Karlskrona blir det. Helt spikat nu. Vi tittar bara på lägenheter där. Sjukhuset är där, havet är där, marinmuséet är där, god chans att (kanske) kunna skaffa vänner, bra tågförbindelser (och därmed även lätt att pendla om man hittar jobb innan man hittar lägenhet), bra stad, bra utbud, mycket bra. På andra sidan länet, men jag känner inte en jävel där. Fan vad skönt.
Vi har satt upp oss på en massa lägenheter där nu.

Jag älskar Karlskrona! Har bara varit där en gång men tycker där är otroligt fint, hade själv kunnat tänka mig bo där faktiskt.

11 sep, 2015 23:26

Borttagen

Avatar


jag har suttit och kollat på typ alla Felix Recenserar och nu har jag börjat tänka på skånska

12 sep, 2015 00:40

1 2 3 ... 21199 21200 21201 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.