Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Till det som jag skrev tidigare i denna tråd; Jag har nu frågat denna person vad den egentligen tycker om mig och denne svarade ungefär att den älskar mig jättemycket som nära vän men att det nog inte är något mer än så...
Visst det är lite hjärtskärande men skönt att höra det och att den var ärlig. 26 feb, 2013 15:35 |
|
Frivolt
Elev |
Perfekt tråd för mig just nu, totalt perfekt! Så hej, nu kommer jag här och skriver av mig lite! Om nån orkar läsa mitt babbel, så tack så mycket ♥
Träffade en viss person i somras, vi umgicks väldigt mycket och intensivt och det var väldigt nära att det blev något mer än vänskap, ett förhållande, men tyvärr var hen inte redo för något mer då! Iallafall, efter det slutade vi ses i stort sett! Eller ja, vi sågs nån gång sådär men det var kanske 2-3 gånger på ett halvår! Men nu har vi börjat ses igen jättemycket, för någon vecka sen sågs vi 3 dagar under en vecka, och vi kom återigen väldigt nära varandra och även närmare fysiskt! Vi har alltid kramats länge innan vi ska skiljas och kramas också länge när vi ses, vi sitter alltid nära varandra när vi ser film och vi har något mer än vänskap, men är det stopp där? Sist höll vi varandra i handen till och med, när vi såg film! Men jag är så jäkla förvirrad på denna mänska D: Är hen på det stadiet hen var förr, att hen känner att vi är mer än vänner men inte nära något förhållande eller har hen börjat vela ha ett förhållande nu och faktiskt gillar mig mer än en vän och faktiskt är ute efter ett förhållande? Jag är så förvirrad att jag inte vet vad jag ska göra D: Ett sätt är ju att fråga, ja det vet jag men jag har tappat räkningen på hur många gånger jag frågat personer sådana frågor och varje gång har de svarat att de bara vill vara vänner!! Så jag vet inte om jag vågar fråga D: Vill inte veta om svaret är det jag inte vill ha.... Jag gillar hen, så sjukt mycket!! Har alltid gjort det....Dessutom finns det en till som kanske har börjat intressera sig för hen, men jag vet inte om denna person kan bestämma sig/har bestämt sig!! Mwaah...help D: Skulle dom två bli ett par skulle jag gråta sönder och dö...orkar inte med det D: 26 feb, 2013 16:06 |
|
Rymdkonungen
Elev |
GAAAH VARFÖR ÄR JAG SÅ FEEG?? Alltså jag har aldrig pratat med honom. Idag skulle jag säga hej och typ du heter * va?
Jag hade världens bästa chans, han gick förbi och närmsta mänska var typ 50 m ifrån. Det var helt enkelt ett perfekt tillfälle. Men då log han snällt och tittade mot mig. Då blev jag helt svag och kunde inte prata... varför vågar jag inte ens säga hej? tycker Rymdkonungen... 26 feb, 2013 20:37 |
|
MonsterCookie
Elev |
han har varit på mig ett tag om att jag måste skaffa profilbild på fb igen (har ingen atm eftersom jag inte orkar med mitt utseende och mår allmänt skit etc etc ni fattar)
och igår när vi chattade bad han mig igen att skaffa, så jag skrev att jag skulle göra det någon gång när jag inte var ful på alla bilder, och han blev jätteupprörd och blev "vadå ful?" osv. Efter ett tag, när jag försökte byta ämne, skrev han: "Men du måste förstå att du inte är ful först ! ♥" "Jag tycker att du är snygg ! ♥" och jag fick en panikattack och mår ännu sämre nu än jag gjorde innan. Varför är jag såhär jesus christ han sa att jag är snygg what is my problem Spoiler: Tryck här för att visa! wolfstar deserved better. 27 feb, 2013 12:58 |
|
Borttagen
|
Jag har problem
Jag tror att min crush gillar mig för han säger att jag är smart och stammar när han pratar med mig Mitt problem är jag vågar inte säga att jag gillar honom.. Han och jag har ganska mycket gemensamt, vi båda HATAR matte , vi är HP- diggare och bokmalar. Men jag behöver hjälp med hur jag ska kunna säga till honom att jag gillar honom 27 feb, 2013 16:31 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har problem Jag tror att min crush gillar mig för han säger att jag är smart och stammar när han pratar med mig Mitt problem är jag vågar inte säga att jag gillar honom.. Han och jag har ganska mycket gemensamt, vi båda HATAR matte , vi är HP- diggare och bokmalar. Men jag behöver hjälp med hur jag ska kunna säga till honom att jag gillar honom Jag tror han gillar dig oxå, haha. Du kan försöka hitta bra lägen att snacka med honom någon gång. Man brukar oftast märka på männiksor om de är lite intresserade, det brukar synas i ögonen på dem! Det är jättejobbigt att tala om att man gillar någon, hehe. men du kan ju alltid försöka snacka med honom om böcker eller HP eller nåt, du säger ju tat ni har likande intressen! 27 feb, 2013 18:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dramione99: Skrivet av Borttagen: Jag har problem Jag tror att min crush gillar mig för han säger att jag är smart och stammar när han pratar med mig Mitt problem är jag vågar inte säga att jag gillar honom.. Han och jag har ganska mycket gemensamt, vi båda HATAR matte , vi är HP- diggare och bokmalar. Men jag behöver hjälp med hur jag ska kunna säga till honom att jag gillar honom Jag tror han gillar dig oxå, haha. Du kan försöka hitta bra lägen att snacka med honom någon gång. Man brukar oftast märka på männiksor om de är lite intresserade, det brukar synas i ögonen på dem! Det är jättejobbigt att tala om att man gillar någon, hehe. men du kan ju alltid försöka snacka med honom om böcker eller HP eller nåt, du säger ju tat ni har likande intressen! Hur ser man de i ögonen då? 27 feb, 2013 18:34 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Borttagen: Jag har problem Jag tror att min crush gillar mig för han säger att jag är smart och stammar när han pratar med mig Mitt problem är jag vågar inte säga att jag gillar honom.. Han och jag har ganska mycket gemensamt, vi båda HATAR matte , vi är HP- diggare och bokmalar. Men jag behöver hjälp med hur jag ska kunna säga till honom att jag gillar honom Jag tror han gillar dig oxå, haha. Du kan försöka hitta bra lägen att snacka med honom någon gång. Man brukar oftast märka på männiksor om de är lite intresserade, det brukar synas i ögonen på dem! Det är jättejobbigt att tala om att man gillar någon, hehe. men du kan ju alltid försöka snacka med honom om böcker eller HP eller nåt, du säger ju tat ni har likande intressen! Hur ser man de i ögonen då? Ok, nu vet jag inte om du menade "De" som i "dom", eller "de" som i "det" ..., hehe, men jag kan väl förklara båda, xD. Det är inte så svårt att se någon i ögonen, haha. Man brukar se det, eller så kanske jag bara inbillar mig ... eh. Jag ser oftast om en kille är någolunda intresserad av att vara vän med mig i alla fall, och så kan det vara något mner från det. Man märker väldigt tydligt när någon inte är intresserad iaf. 27 feb, 2013 18:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dramione99: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Borttagen: Jag har problem Jag tror att min crush gillar mig för han säger att jag är smart och stammar när han pratar med mig Mitt problem är jag vågar inte säga att jag gillar honom.. Han och jag har ganska mycket gemensamt, vi båda HATAR matte , vi är HP- diggare och bokmalar. Men jag behöver hjälp med hur jag ska kunna säga till honom att jag gillar honom Jag tror han gillar dig oxå, haha. Du kan försöka hitta bra lägen att snacka med honom någon gång. Man brukar oftast märka på männiksor om de är lite intresserade, det brukar synas i ögonen på dem! Det är jättejobbigt att tala om att man gillar någon, hehe. men du kan ju alltid försöka snacka med honom om böcker eller HP eller nåt, du säger ju tat ni har likande intressen! Hur ser man de i ögonen då? Ok, nu vet jag inte om du menade "De" som i "dom", eller "de" som i "det" ..., hehe, men jag kan väl förklara båda, xD. Det är inte så svårt att se någon i ögonen, haha. Man brukar se det, eller så kanske jag bara inbillar mig ... eh. Jag ser oftast om en kille är någolunda intresserad av att vara vän med mig i alla fall, och så kan det vara något mner från det. Man märker väldigt tydligt när någon inte är intresserad iaf. Jag är osäker, tänk om han inte gillar mig:/ 27 feb, 2013 18:39 |
|
Dramione99
Elev |
Fairy Tale Ja, det kan vara svårt att veta.
27 feb, 2013 18:40 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen