Vad var det senaste du sa?
Forum > Quidditchplanen > Vad var det senaste du sa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mintpastill
Elev |
"Det var la bra"
Internet gick ner, sen sa pappa att det kom tillbaka! "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 16 apr, 2012 15:54 |
|
Borttagen
|
''I mean every word I ever say. Ever. because I'm Harry Potter" xD
16 apr, 2012 16:05 |
|
Borttagen
|
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAJ"
16 apr, 2012 16:29 |
|
Borttagen
|
"Aa, hejdå" pratade med min kompis i telefon
16 apr, 2012 16:34 |
|
Borttagen
|
Hej! - min lillebror kom hem
16 apr, 2012 16:39 |
|
LovisaPotter
Elev |
"Hejdå, ses imorgon och då ska vi sälja majblommor!"
A.k och dixi gick hem från mig... (tror i alla fall det var det jag sa...) Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, you feel it. 16 apr, 2012 16:41 |
|
Ginny00
Elev |
"Mm hejdå"
16 apr, 2012 16:49 |
|
A.k
Elev |
*Suck*?
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 16 apr, 2012 17:36 |
|
Ms.Markus
Elev |
17 apr, 2012 21:32 |
|
Caius
Elev |
"Hahahaha, vad fan hade du väntat dig?"
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 17 apr, 2012 21:57 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen