Teckning
Forum > Kreativitet > Teckning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Itarildë
Elev |
Itarilde@Instagram, Eller här :). IceWizard7632@Pottermore
6 apr, 2012 23:13 |
|
Emma Longbottom
Elev |
Varsågod!!c:
Såg förut i tråden att du frågade om någon du skulle rita av... Hehe, en liten idé, Gale eller Peeta?! "Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons. 6 apr, 2012 23:23 |
|
Borttagen
|
7 apr, 2012 00:35 |
|
Whya
Elev |
Gjorde den här för nåt år sen i mitt matteblock :p Det föreställeer Ron Weasley, även om det inte ALLS blev likt..
![]()
7 apr, 2012 00:52 |
|
Borttagen
|
Fint du ritar
7 apr, 2012 01:19 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Whya: Gjorde den här för nåt år sen i mitt matteblock :p Det föreställeer Ron Weasley, även om det inte ALLS blev likt.. Den är inte superlik men ändå lite och du ritar AWESOME! ♥ ![]()
7 apr, 2012 09:15 |
|
Neaa94
Elev |
fy *** vad snygg :O
7 apr, 2012 10:53 |
|
Whya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fint du ritar Tack! Skrivet av mican00: Skrivet av Whya: Gjorde den här för nåt år sen i mitt matteblock :p Det föreställeer Ron Weasley, även om det inte ALLS blev likt.. Den är inte superlik men ändå lite och du ritar AWESOME! ♥ Tack så mycket! ♥ haha, har fått träna lääänge Nä, jag vet, jag kan aldrig få till det så att det ser ut som persoen det ska vara
7 apr, 2012 13:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Whya: Gjorde den här för nåt år sen i mitt matteblock :p Det föreställeer Ron Weasley, även om det inte ALLS blev likt.. Jättefin! ♥ 7 apr, 2012 13:50 |
|
Itarildë
Elev |
Tack, vad glad jag blir!! :33
Itarilde@Instagram, Eller här :). IceWizard7632@Pottermore
7 apr, 2012 14:51 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen