(PM)Albus Potter
Forum > Fanfiction > (PM)Albus Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har inte direkt några idéer
20 feb, 2012 18:05 |
|
Borttagen
|
Hellu alla KÄRA läsare! Hoppas ni är kvar! Jag har nämligen bestämt mig för att idag - då ska jag skriva så mycket jag bara kan! (Kanske hela FFen blir klar?)
I alla fall, jag behöver massa idéer. Tänk framåt - hur ska detta sluta? Vad ska hända nu? Vad händer med Voldemort? Ska han återupplivas? Tänk även framåt mot nästa ff! Snälla skicka in era idéer, försök klämma fram något litet iaf! Spelar ingen roll hur små de är. Får jag en idé från var och en av er så kan jag skriva MYCKET idag. Så desto fler idéer desto fler kapitel! 25 feb, 2012 11:18 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hellu alla KÄRA läsare! Hoppas ni är kvar! Jag har nämligen bestämt mig för att idag - då ska jag skriva så mycket jag bara kan! (Kanske hela FFen blir klar?) I alla fall, jag behöver massa idéer. Tänk framåt - hur ska detta sluta? Vad ska hända nu? Vad händer med Voldemort? Ska han återupplivas? Tänk även framåt mot nästa ff! Snälla skicka in era idéer, försök klämma fram något litet iaf! Spelar ingen roll hur små de är. Får jag en idé från var och en av er så kan jag skriva MYCKET idag. Så desto fler idéer desto fler kapitel! såklart jag är kvar! detta är världens bästa ff ju! ♥ ska kolla igenom senaste kapitlet och se om jag kommer på idéer! ![]()
25 feb, 2012 12:27 |
|
Borttagen
|
^ Tack du ♥ Du vet att varje liten idé räknas, oavsett om den avgör framtiden eller om det bara är en liten händelse eller detalj ♥
25 feb, 2012 12:28 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ Tack du ♥ Du vet att varje liten idé räknas, oavsett om den avgör framtiden eller om det bara är en liten händelse eller detalj ♥ okii ![]()
25 feb, 2012 12:38 |
|
Borttagen
|
Ah vad skönt: Kan äntligen lova ett kapitel idag.
25 feb, 2012 16:21 |
|
Lokix
Elev |
vad bra
Todeledo 25 feb, 2012 16:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ah vad skönt: Kan äntligen lova ett kapitel idag. Bra! 25 feb, 2012 16:45 |
|
Borttagen
|
Hm, det är klart nu. När vill ni ha det? Nu? Snart? Ikväll som lördagsgodis?
25 feb, 2012 16:47 |
|
Lokix
Elev |
nu
Todeledo 25 feb, 2012 16:50 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen