The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Min mamma försöker undvika det, eller hur jag ska uttrycka det! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Min mamma beter sig konstigt när jag pratar om PJ, halvblod, grekisk mytologi... Ja! Ni fattar! Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Försöker snacka med mamma om Halvblod.... jag är säker på att hon är någon sorts halvgud så är jag typ kvarts..... Hon säger att hon är Hera eller Afrodite och jag blir galen av tanke på Hera... Ånej. Hera inte otrogen. Om inte din Pappa är Zeus...? Knappast. Mamma bara fjantar sig.... Som om hon inte vill prata om det eller skämtsam? Mina föräldrar beter sig alltid konstigt. Min mamma säger att Hades är bäst och är coolaste guden och Artemis och Hestia är de coolaste guddinorna x) Håller delvis med henne. Men gilla Athena också. Hon vill inte prata om gudar... 6 jan, 2017 21:42 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Demigod varning! HEY SATYREN SOM STÅR DÄR BORTA JAG HAR HITTAT NÅGRA HALVBLOD HÄR!!!!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Min mamma försöker undvika det, eller hur jag ska uttrycka det! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Min mamma beter sig konstigt när jag pratar om PJ, halvblod, grekisk mytologi... Ja! Ni fattar! Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Försöker snacka med mamma om Halvblod.... jag är säker på att hon är någon sorts halvgud så är jag typ kvarts..... Hon säger att hon är Hera eller Afrodite och jag blir galen av tanke på Hera... Ånej. Hera inte otrogen. Om inte din Pappa är Zeus...? Knappast. Mamma bara fjantar sig.... Som om hon inte vill prata om det eller skämtsam? Mina föräldrar beter sig alltid konstigt. Min mamma säger att Hades är bäst och är coolaste guden och Artemis och Hestia är de coolaste guddinorna x) Håller delvis med henne. Men gilla Athena också. Hon vill inte prata om gudar... ![]()
6 jan, 2017 21:44 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: *Fortsättning på ditt uttalande* ... OCH EN AV DEM ÄR MIN SYSTER, TROR JAG!!!Skrivet av Borttagen: Demigod varning! HEY SATYREN SOM STÅR DÄR BORTA JAG HAR HITTAT NÅGRA HALVBLOD HÄR!!!!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Min mamma försöker undvika det, eller hur jag ska uttrycka det! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Min mamma beter sig konstigt när jag pratar om PJ, halvblod, grekisk mytologi... Ja! Ni fattar! Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Försöker snacka med mamma om Halvblod.... jag är säker på att hon är någon sorts halvgud så är jag typ kvarts..... Hon säger att hon är Hera eller Afrodite och jag blir galen av tanke på Hera... Ånej. Hera inte otrogen. Om inte din Pappa är Zeus...? Knappast. Mamma bara fjantar sig.... Som om hon inte vill prata om det eller skämtsam? Mina föräldrar beter sig alltid konstigt. Min mamma säger att Hades är bäst och är coolaste guden och Artemis och Hestia är de coolaste guddinorna x) Håller delvis med henne. Men gilla Athena också. Hon vill inte prata om gudar... 6 jan, 2017 21:50 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: *lägger sen till*...... SEN ÄR NÅGRA BARN TILL DE TRE, SÅ DET ÄR LIKSOM LITE BRÅTTOM!!!!!Skrivet av Belluna tonks: *Fortsättning på ditt uttalande* ... OCH EN AV DEM ÄR MIN SYSTER, TROR JAG!!! Skrivet av Borttagen: Demigod varning! HEY SATYREN SOM STÅR DÄR BORTA JAG HAR HITTAT NÅGRA HALVBLOD HÄR!!!!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Min mamma försöker undvika det, eller hur jag ska uttrycka det! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Min mamma beter sig konstigt när jag pratar om PJ, halvblod, grekisk mytologi... Ja! Ni fattar! Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Försöker snacka med mamma om Halvblod.... jag är säker på att hon är någon sorts halvgud så är jag typ kvarts..... Hon säger att hon är Hera eller Afrodite och jag blir galen av tanke på Hera... Ånej. Hera inte otrogen. Om inte din Pappa är Zeus...? Knappast. Mamma bara fjantar sig.... Som om hon inte vill prata om det eller skämtsam? Mina föräldrar beter sig alltid konstigt. Min mamma säger att Hades är bäst och är coolaste guden och Artemis och Hestia är de coolaste guddinorna x) Håller delvis med henne. Men gilla Athena också. Hon vill inte prata om gudar... ![]()
6 jan, 2017 22:02 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
6 jan, 2017 22:17 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: same here (det är liksom om så fort jag börjar gråta så kan jag inte sluta utan det bara håller på och håller på, tills jag går in på mugglis och ser allt ni har skrivit XD)Om det finns en gud/gudinna över att må dåligt så har h*n kastat någon förbannelse över mig! ![]()
6 jan, 2017 22:18 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Det går inte en dag i skolan utan att jag gråter. Dumma må-dåligt-Guden/Gudinnan som kallar ner en sådan hemsk förbannelse över oss!Skrivet av GinnyHermionePotter: same here (det är liksom om så fort jag börjar gråta så kan jag inte sluta utan det bara håller på och håller på, tills jag går in på mugglis och ser allt ni har skrivit XD) Om det finns en gud/gudinna över att må dåligt så har h*n kastat någon förbannelse över mig! 6 jan, 2017 22:21 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Låter som jag i tvåan (ångest attacker varje dag)Skrivet av Belluna tonks: Det går inte en dag i skolan utan att jag gråter. Dumma må-dåligt-Guden/Gudinnan som kallar ner en sådan hemsk förbannelse över oss! Skrivet av GinnyHermionePotter: same here (det är liksom om så fort jag börjar gråta så kan jag inte sluta utan det bara håller på och håller på, tills jag går in på mugglis och ser allt ni har skrivit XD) Om det finns en gud/gudinna över att må dåligt så har h*n kastat någon förbannelse över mig! ![]()
6 jan, 2017 22:23 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Jag går i sjuan! Alla andra tycker att jag är supertöntig som är inne på Mugglis, läser böcker om grekisk mytologi och gråter i skolan. En kille slog till och med mig för att jag grät.Skrivet av GinnyHermionePotter: Låter som jag i tvåan (ångest attacker varje dag) Skrivet av Belluna tonks: Det går inte en dag i skolan utan att jag gråter. Dumma må-dåligt-Guden/Gudinnan som kallar ner en sådan hemsk förbannelse över oss! Skrivet av GinnyHermionePotter: same here (det är liksom om så fort jag börjar gråta så kan jag inte sluta utan det bara håller på och håller på, tills jag går in på mugglis och ser allt ni har skrivit XD) Om det finns en gud/gudinna över att må dåligt så har h*n kastat någon förbannelse över mig! 6 jan, 2017 22:25 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Okej vart bor du?! (jag tänker åka hem till dig och döda honom och för en gångs skull är jag inte ironisk! iNGEN ger sig på MINA VÄNNER!!!!!!Utan att dö!)Skrivet av Belluna tonks: Jag går i sjuan! Alla andra tycker att jag är supertöntig som är inne på Mugglis, läser böcker om grekisk mytologi och gråter i skolan. En kille slog till och med mig för att jag grät. Skrivet av GinnyHermionePotter: Låter som jag i tvåan (ångest attacker varje dag) Skrivet av Belluna tonks: Det går inte en dag i skolan utan att jag gråter. Dumma må-dåligt-Guden/Gudinnan som kallar ner en sådan hemsk förbannelse över oss! Skrivet av GinnyHermionePotter: same here (det är liksom om så fort jag börjar gråta så kan jag inte sluta utan det bara håller på och håller på, tills jag går in på mugglis och ser allt ni har skrivit XD) Om det finns en gud/gudinna över att må dåligt så har h*n kastat någon förbannelse över mig! ![]()
6 jan, 2017 22:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen