Najs eller bajs?
Forum > Quidditchplanen > Najs eller bajs?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
ALWAYS nice :"D
Sportlov? 9 feb, 2012 21:42 |
|
Knizzlare
Elev |
Naajs
Coca Cola? (Har en i kylen som är väldigt svår att inte dricka upp fastän den är till imorgon ![]()
9 feb, 2012 21:44 |
|
Borttagen
|
Majs.
Franska? 9 feb, 2012 21:54 |
|
Borttagen
|
Majs. Fint språk, svårt att lära sig
Tyska? 9 feb, 2012 21:56 |
|
Knizzlare
Elev |
Majs, najs språk, lätt att lära sig men haha..lite grejer som gör att jag inte gillar det i skolan..öhm. xs
Facebookchatten? ![]()
9 feb, 2012 21:58 |
|
Angelina Jo
Elev |
9 feb, 2012 22:01 |
|
Knizzlare
Elev |
9 feb, 2012 22:03 |
|
Angelina Jo
Elev |
najs tror ja.Det borde inte smaka nån skillnad på chipsen!!!
converse!!!! _____________________________________________ jag älskar att ha converse, jag önskar mig knä långa converse!!
9 feb, 2012 22:15 |
|
Borttagen
|
Najs
Sherlock Holmes? (Den nya versionen) 9 feb, 2012 22:58 |
|
Borttagen
|
NAAAAJS! 83
Den nya Sherlock Holmes filmen? 10 feb, 2012 09:09 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen