Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
27 okt, 2013 00:24
|
|
Borttagen
|
Jag reste mig upp, drog upp Wii på fötter och drog med henne tillbaka till Hector.
27 okt, 2013 13:04
|
|
Borttagen
|
"Vad gör du?"
[Har försökt ringa dig ett flertal gånger - ring mig!]
27 okt, 2013 13:13
|
|
Borttagen
|
"Ska fråga Hector varför han inte sagt något."
Sa jag enkelt.
28 okt, 2013 17:41
|
|
Borttagen
|
"Var inte allt för råd mot honom bara." Avrådde jag honom.
28 okt, 2013 18:01
|
|
Borttagen
|
Vi kom in och jag släppte Wiis hand.
"Varför har fu inte sagt något om Julie?"
Frågade jag rakt på sak.
28 okt, 2013 18:05
|
|
Borttagen
|
"Jag trodde inte du var redo. Förlåt."
Hector steg fram.
28 okt, 2013 18:10
|
|
Borttagen
|
"Men ändå..."
Muttrade jag.
28 okt, 2013 18:13
|
|
Borttagen
|
Han såg ursäktande på Diego.
28 okt, 2013 18:15
|
|
Borttagen
|
"Vad ska vi göra då...?"
Frågade jag efter en stund.
28 okt, 2013 18:19
|
Du får inte svara på den här tråden.