@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag var på en manifestation i Helsingborg i dag
11 sep, 2015 20:19 |
|
Borttagen
|
Vilka sommarpratare borde man lyssna på enligt er? Jag var dålig på att lyssna i somras, tänkte om det är någon man bara MÅSTE lyssna på. 11 sep, 2015 20:44 |
|
Borttagen
|
skypa?Vildvittra
11 sep, 2015 20:45 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 sep, 2015 20:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: okiSkrivet av Borttagen: skypa?Vildvittra Nej tack Ligger och tittar på Star Trek just nu xD 11 sep, 2015 20:49 |
|
Borttagen
|
Så, dagens fina händelser:
1) Pratade på skype med Frivolt 2) Gjorde två fina drinkar, en blå och en grön (och båda drack jag upp) And last but not least 3) ArrowWriters retweetade min målning på Malcolm Merlyn Aldrig fått så många favoriter på twitter som nu, haha! 11 sep, 2015 21:25 |
|
Borttagen
|
Roses are red,
Violets are blue. Dear One Direction, It's Gotta be You. 11 sep, 2015 21:29 |
|
Ellociraptor
Elev |
Tittar på dokumentären Aliens on the Moon: The Truth Exposed. Den finns på Netflix. Varsågod för info.
11 sep, 2015 21:48 |
|
Qlql
Elev |
Imorgon ska jag på premiären av världens underbaraste, otroligaste musikal Kristina från Duvemåla på Cirkus. Var på premiären på Göteborgsoperan förra hösten. Då snackade jag med Björn Ulvaeus men var dum nog att inte be om autograf. Tror ni jag vågar be honom och Benny om autografer i år?
Framförallt skulle jag verkligen vilja säga "Thank you for the music" till Benny. För hans musik har betytt så enormt mycket för mig genom åren, och gör det fortfarande. 11 sep, 2015 21:49 |
|
Borttagen
|
Sprang idag igen. 31 minuter på 5 km och slutade på 35,59 på 5,7. Mitt mål än så länge är 5 km under 30 minuter och jag var så nära att springa 2,4 km på 12 minuter (var bara 1,30 minuter ifrån.) Behöver springa så snabbt för att höja mitt betyg i idrott. SNAART SÅ.
Det känns jättskönt att springa eftersom min mage sätts igång = jag känner mig gladare och aktiv. (tror att jag kanske borde kolla upp min mage för att se om det är något fel på kroppen) 11 sep, 2015 22:08 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen