@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Zendaya
Elev |
Jag gillar gnottarna.
11 sep, 2015 08:01 |
|
Frivolt
Elev |
Godmorgon...eller morgon iaf!
Är trött som fan, ledsen för igår och inte taggad på livet för fem öre! Men men, borde typ gå o borsta tänderna men orkar inte resa på mig än xD (ska gå halv tänkte jag så ja,..det lär blir streeessiigt) 11 sep, 2015 08:23 |
|
Borttagen
|
Jag har bara två lektioner idag, matte och engelska. Och så glömde jag både matteboken + räknehäftet och engelskagrejerna hemma D:
11 sep, 2015 09:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag har bara två lektioner idag, matte och engelska. Och så glömde jag både matteboken + räknehäftet och engelskagrejerna hemma D: Vilket flyt du verkar ha då xD 11 sep, 2015 09:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag har bara två lektioner idag, matte och engelska. Och så glömde jag både matteboken + räknehäftet och engelskagrejerna hemma D: Vilket flyt du verkar ha då xD Eller hur x) Och dessutom skjlle jag ha gjort massor av tal i matten tills idag, men inte hunnit. Och jag kom tidigt till skolan idag och tänkte att "ja, då kan jag göra det innan jag börjar : D" men nej ... D; 11 sep, 2015 09:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag har bara två lektioner idag, matte och engelska. Och så glömde jag både matteboken + räknehäftet och engelskagrejerna hemma D: Vilket flyt du verkar ha då xD Eller hur x) Och dessutom skjlle jag ha gjort massor av tal i matten tills idag, men inte hunnit. Och jag kom tidigt till skolan idag och tänkte att "ja, då kan jag göra det innan jag börjar : D" men nej ... D; Vet inte om jag ska skratta eller stöna. Gör både och då! *skrön* 11 sep, 2015 09:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag har bara två lektioner idag, matte och engelska. Och så glömde jag både matteboken + räknehäftet och engelskagrejerna hemma D: Vilket flyt du verkar ha då xD Eller hur x) Och dessutom skjlle jag ha gjort massor av tal i matten tills idag, men inte hunnit. Och jag kom tidigt till skolan idag och tänkte att "ja, då kan jag göra det innan jag börjar : D" men nej ... D; Vet inte om jag ska skratta eller stöna. Gör både och då! *skrön* xD 11 sep, 2015 09:22 |
|
Borttagen
|
Läkaren ringde, vi pratade i en minut
Han har inte tid att träffa mig, så jag misstänker att den tiden han skulle skicka kommer vara i december... Nåja. Ska skicka mina bilder till #FanArtFriday om nån timme iaf. Yay. Eller nåt. 11 sep, 2015 12:40 |
|
LolFeelings
Elev |
Jag undrar om någon kom till mugglis för första gången den 1 april något år och undrade vad i helsike detta var för sida.
11 sep, 2015 12:54 |
|
Holytail
Elev |
11 sep, 2015 13:29 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen