@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
säger alltid att jag är en michaelgirl vILKET JAG ÄR MEN CALUM MEN LUKE MEN ASHTON
10 sep, 2015 19:31 |
|
Borttagen
|
Hnnnggg I want new CLOTHES.
Seriöstkollavadsnyggakläderjagavlider. 10 sep, 2015 19:32 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Frivolt: Vill typ ha Halloween NU D: Sitter redan o kikar efter kläder, peruker och ideer x) Jag med! xD Har ett par skelettleggings, typ såna här: http://images.esellerpro.com/2466/I/666/6/skeletontights.jpg som jag beställde förra året men som inte kom fram i tid som jag funderar på att ha i år! Måste bara hitta en skelett tröja/klänning/liknande till. 10 sep, 2015 19:38 |
|
Borttagen
|
Nån som vill få mig på bättre tankar?
No? Okay... 10 sep, 2015 19:49 |
|
Borttagen
|
flera av mina kompisar håller på och klagar över något papper vi tydligen kommer få från skolan att fylla i med föräldrarna (det är angående ett gynekologbesök så typ om preventivmedel och sex och sånt blablabla) och ja ba???? jA!!?? ser fram emot detta älskar då föräldrar är uncomfortable vill se pappas ansikte herregud kommer skratta ihjäl mig
det här med att saker ska vara pinsamt var jag over länge sedan. hahahahah är inte direkt nära mina föräldrar så det blir fan extra kul. jag är så konstig lol 10 sep, 2015 21:01 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
10 sep, 2015 21:02 |
|
Borttagen
|
Åh, det får mig att tänka på hur otroligt mycket jag hade velat leva i viktorianska England. ._. *går och spelar Sherlock Holmes* 10 sep, 2015 21:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Åh, det får mig att tänka på hur otroligt mycket jag hade velat leva i viktorianska England. ._. *går och spelar Sherlock Holmes* Samma här.. Kommer köpa nästan uteslutande kläder som dessa, sen.. när saker och ting börjar falla på plats. (Och redan nu också, för den delen.) 10 sep, 2015 21:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Åh, det får mig att tänka på hur otroligt mycket jag hade velat leva i viktorianska England. ._. *går och spelar Sherlock Holmes* Samma här.. Kommer köpa nästan uteslutande kläder som dessa, sen.. när saker och ting börjar falla på plats. (Och redan nu också, för den delen.) Jag hade så gärna gått tillbaka till att ha mer den stilen men jag har blivit mer osäker och fegare när det gäller annorlunda kläder. Får nöja mig med kostym och en bra rock till jag vågar se ut som jag vill igen. Men alltså pengar. Önskar lite att man kunde vinna på lotto, det är ju så dyrt med kläder i viktoriansk stil! Kan inte sy heller. >< 10 sep, 2015 21:33 |
|
Chaemy
Elev |
Nu är jag hemma från yoga. Det är verkligen en sån fin harmoni i yogasalen. Det var väldigt jobbigt, men jag kände ändå att jag uppskattade mig själv där inne. Det kändes bra! Skönt! ♥
10 sep, 2015 21:39 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen