Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21194 21195 21196 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


säger alltid att jag är en michaelgirl vILKET JAG ÄR MEN CALUM MEN LUKE MEN ASHTON

10 sep, 2015 19:31

Borttagen

Avatar


Hnnnggg I want new CLOTHES.
Seriöstkollavadsnyggakläderjagavlider.

10 sep, 2015 19:32

Atira
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Vill typ ha Halloween NU D: Sitter redan o kikar efter kläder, peruker och ideer x)



Jag med! xD Har ett par skelettleggings, typ såna här: http://images.esellerpro.com/2466/I/666/6/skeletontights.jpg som jag beställde förra året men som inte kom fram i tid som jag funderar på att ha i år!

Måste bara hitta en skelett tröja/klänning/liknande till.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fb0b461a92d5d79c076639215a6b23103%2Fbe23b914db5c5e5f-73%2Fs500x750%2Fc37a093dd6ef90cde28848d249f7a79dd9ef5e80.gifv

10 sep, 2015 19:38

Borttagen

Avatar


Nån som vill få mig på bättre tankar?

No? Okay...

10 sep, 2015 19:49

Borttagen

Avatar


flera av mina kompisar håller på och klagar över något papper vi tydligen kommer få från skolan att fylla i med föräldrarna (det är angående ett gynekologbesök så typ om preventivmedel och sex och sånt blablabla) och ja ba???? jA!!?? ser fram emot detta älskar då föräldrar är uncomfortable vill se pappas ansikte herregud kommer skratta ihjäl mig
det här med att saker ska vara pinsamt var jag over länge sedan. hahahahah är inte direkt nära mina föräldrar så det blir fan extra kul.
jag är så konstig lol

10 sep, 2015 21:01

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Älskar faktumet att jag och två andra i min klass är de enda som är lediga från skolan i morgon

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

10 sep, 2015 21:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hnnnggg I want new CLOTHES.
Seriöstkollavadsnyggakläderjagavlider.

Åh, det får mig att tänka på hur otroligt mycket jag hade velat leva i viktorianska England. ._.

*går och spelar Sherlock Holmes*

10 sep, 2015 21:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Hnnnggg I want new CLOTHES.
Seriöstkollavadsnyggakläderjagavlider.

Åh, det får mig att tänka på hur otroligt mycket jag hade velat leva i viktorianska England. ._.

*går och spelar Sherlock Holmes*



Samma här..
Kommer köpa nästan uteslutande kläder som dessa, sen.. när saker och ting börjar falla på plats. (Och redan nu också, för den delen.)

10 sep, 2015 21:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Hnnnggg I want new CLOTHES.
Seriöstkollavadsnyggakläderjagavlider.

Åh, det får mig att tänka på hur otroligt mycket jag hade velat leva i viktorianska England. ._.

*går och spelar Sherlock Holmes*



Samma här..
Kommer köpa nästan uteslutande kläder som dessa, sen.. när saker och ting börjar falla på plats. (Och redan nu också, för den delen.)

Jag hade så gärna gått tillbaka till att ha mer den stilen men jag har blivit mer osäker och fegare när det gäller annorlunda kläder. Får nöja mig med kostym och en bra rock till jag vågar se ut som jag vill igen.

Men alltså pengar. Önskar lite att man kunde vinna på lotto, det är ju så dyrt med kläder i viktoriansk stil! Kan inte sy heller. ><

10 sep, 2015 21:33

Chaemy
Elev

Avatar


Nu är jag hemma från yoga. Det är verkligen en sån fin harmoni i yogasalen. Det var väldigt jobbigt, men jag kände ändå att jag uppskattade mig själv där inne. Det kändes bra! Skönt!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

10 sep, 2015 21:39

1 2 3 ... 21194 21195 21196 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.