@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Atira
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fan. Jag måste flumma loss, känner jag. Måste klä ut mig till något och fjanta runt på stan. Sparar ihop till Loki-dräkten som jag ska köpa så småningom, men jag måste köra något mindre tills dess. Hjälp mig välja? Spoiler: Tryck här för att visa! Omg hade lätt valt Edward Scissorhands-dräkten! Men Batman/Spiderman kanske ger mer uppmärksamhet från tex barn och så..? xD Ta det du känner för. 10 sep, 2015 17:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Fan. Jag måste flumma loss, känner jag. Måste klä ut mig till något och fjanta runt på stan. Sparar ihop till Loki-dräkten som jag ska köpa så småningom, men jag måste köra något mindre tills dess. Hjälp mig välja? Spoiler: Tryck här för att visa! Twelve points from Wretch goes to... Nanananananananana BATMAN!!! 10 sep, 2015 18:39 |
|
Borttagen
|
Fellrendión, Solkatten, Atira och Wretch
Det lutar nog mest åt Batman, tror jag. Eller Edward Scissorhands, fast om jag springer runt med saxar på stan kanske man tillkallar polis för att jag har vapen. Ha. Nackdelen med Spiderman är att man inte kan springa runt utan skor utan att förstöra dräkten. Kommer visserligen köpa allihop efterhand, såatteh.. Jag älskar att klä ut mig! Wah. Tack för er hjälp! ♥ 10 sep, 2015 18:44 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Frivolt: Såg en skräckfilm igår som jag inte sett förut, Trick 'r Treat! Va faktiskt Marzia (Cutiepie) som pratade om den så va tvungen lixom att se den! Den va faktiskt riktigt bra Jag måste se dom den Tror jag sett den?
10 sep, 2015 18:52 |
|
Borttagen
|
Ångestattacker är för jävla roliga... eller inte...
But hey, underappreciatedcivilservant & jackandthetardis var på dejt idag igen. Always something. Vi skrev 40 kommentarer om pizza och film. And naked hide and seek. Because Torchwood. 10 sep, 2015 18:59 |
|
Frivolt
Elev |
Vill typ ha Halloween NU D: Sitter redan o kikar efter kläder, peruker och ideer x)
10 sep, 2015 18:59 |
|
Luna Chang
Elev |
Någon som vill läsa 2 kapitel Ledarskap och Organisation, skriva en bokrapport om Niceville, och läsa ut en bok åt mig?
Hej 10 sep, 2015 19:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Fan. Jag måste flumma loss, känner jag. Måste klä ut mig till något och fjanta runt på stan. Sparar ihop till Loki-dräkten som jag ska köpa så småningom, men jag måste köra något mindre tills dess. Hjälp mig välja? Spoiler: Tryck här för att visa! Go for scissorhands! jag tror att det skulle passa dig 10 sep, 2015 19:09 |
|
Borttagen
|
Köpte precis tacos för 40 pers. MYCKET.
10 sep, 2015 19:24 |
|
Borttagen
|
Blue Gillespie och drinkar it is.
Because I can. 10 sep, 2015 19:29 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen