@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Jag tänkte att jag skulle smygmuggla lite men nu har båda mina kompisar redan somna... så de kunde vara en bra idé att följa deras exempel. Så att man orkar upp tidigt imorgon
Godnatt 9 sep, 2015 21:35 |
|
Chaemy
Elev |
Idag hade jag Taekwon-do. Det var roligt! Vi behövde dock göra några övningar som jag inte gillade eftersom att man behövde vara så nära varandra då. Vi övade en del på slag, det var roligt men jag tog i så mycket att jag rev av skinnet på två knogar till så nu har jag tre plåster, två på de nya och ett på det gamla. Det var roligt ändå, jag ska kanske bara tänka på att inte ta i lika mycket nästa gång. Fick lite ont i handlederna också. Men det kommer att tränas upp. Handlederna blir starkare och skinnet tjockare.
Jag är verkligen nöjd med att jag började i Taekwon-do!
9 sep, 2015 22:23 |
|
kid
Elev |
Skrivet av Chaemy: Idag hade jag Taekwon-do. Det var roligt! Vi behövde dock göra några övningar som jag inte gillade eftersom att man behövde vara så nära varandra då. Vi övade en del på slag, det var roligt men jag tog i så mycket att jag rev av skinnet på två knogar till så nu har jag tre plåster, två på de nya och ett på det gamla. Det var roligt ändå, jag ska kanske bara tänka på att inte ta i lika mycket nästa gång. Fick lite ont i handlederna också. Men det kommer att tränas upp. Handlederna blir starkare och skinnet tjockare. Jag är verkligen nöjd med att jag började i Taekwon-do! Vad kul! Jag går på ju-jitsu och varje gång vi kör förflyttningar får jag blåsor på fötterna. Men som sagt, skinnet blir tjockare. Förresten, vad är Taekwon-do? Alltså, kör ni bara typ slag och spark eller är det brottning och kast också? 9 sep, 2015 22:33 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av kid: Skrivet av Chaemy: Idag hade jag Taekwon-do. Det var roligt! Vi behövde dock göra några övningar som jag inte gillade eftersom att man behövde vara så nära varandra då. Vi övade en del på slag, det var roligt men jag tog i så mycket att jag rev av skinnet på två knogar till så nu har jag tre plåster, två på de nya och ett på det gamla. Det var roligt ändå, jag ska kanske bara tänka på att inte ta i lika mycket nästa gång. Fick lite ont i handlederna också. Men det kommer att tränas upp. Handlederna blir starkare och skinnet tjockare. Jag är verkligen nöjd med att jag började i Taekwon-do! Vad kul! Jag går på ju-jitsu och varje gång vi kör förflyttningar får jag blåsor på fötterna. Men som sagt, skinnet blir tjockare. Förresten, vad är Taekwon-do? Alltså, kör ni bara typ slag och spark eller är det brottning och kast också? Jag har bara varit med fyra gånger, men jag har fått intrycket av att det är mest sparkar och en del slag. Ingen brottning i alla fall.
9 sep, 2015 22:41 |
|
kid
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av kid: Skrivet av Chaemy: Idag hade jag Taekwon-do. Det var roligt! Vi behövde dock göra några övningar som jag inte gillade eftersom att man behövde vara så nära varandra då. Vi övade en del på slag, det var roligt men jag tog i så mycket att jag rev av skinnet på två knogar till så nu har jag tre plåster, två på de nya och ett på det gamla. Det var roligt ändå, jag ska kanske bara tänka på att inte ta i lika mycket nästa gång. Fick lite ont i handlederna också. Men det kommer att tränas upp. Handlederna blir starkare och skinnet tjockare. Jag är verkligen nöjd med att jag började i Taekwon-do! Vad kul! Jag går på ju-jitsu och varje gång vi kör förflyttningar får jag blåsor på fötterna. Men som sagt, skinnet blir tjockare. Förresten, vad är Taekwon-do? Alltså, kör ni bara typ slag och spark eller är det brottning och kast också? Jag har bara varit med fyra gånger, men jag har fått intrycket av att det är mest sparkar och en del slag. Ingen brottning i alla fall. Ah, okej 9 sep, 2015 22:42 |
|
Fellrendión
Elev |
10 sep, 2015 00:57 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Jag försov mig igen. :c Hur gick det till ens? Vart tog mina alarm vägen? Eller va...?
Btw pumpajuice. Borde man inte kunna göra det? Jag ska nog göra det. Ellerja först ska jag väl till skolan. Men jag vill inte ;.; 10 sep, 2015 08:38 |
|
Kintsugi
Prefekt |
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 sep, 2015 10:06 |
|
Obliviate_
Elev |
Make a dragon wanna retire man.
Ulrika marknad idag. Let's see om det är något att ha, fast jag har inte stora förväntningar. 10 sep, 2015 10:36 |
|
Borttagen
|
För en vecka sen var det 8 år sen jag flyttade till Sverige :|
Redan 8 år... Anyhow. Ska nog filma till room tour-tråden. Men mitt uttal är meh, så att... PS. 1111 tummar 10 sep, 2015 10:48 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen