Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21190 21191 21192 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Kim Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Green Day är bra :3

Green Day är SKIT bra! Cx

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

9 sep, 2015 20:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Borttagen:
Green Day är bra :3

Green Day är SKIT bra! Cx


Men YAY!

9 sep, 2015 20:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
följer apples event ... nörd

Jag med :3
Men Sony gör bättre mobiler och Nintendo bättre konsoler :3

9 sep, 2015 20:42

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
följer apples event ... nörd

Jag med :3
Men Sony gör bättre mobiler och Nintendo bättre konsoler :3


Ptja, ang mobiler är jag apple-frälst och kan inte tänka mig att byta. Har tittat på andra mobildrakarna men tycker inte om deras telefoner. Dom är röriga för mig. Samma med surfplattor. :3

Ang konsoller har jag inte så mkt koll, jag har ett ps3 men spelar kanske en gång i veckan max x)

Nått dom visat idag du funderar på o skaffa eller?

9 sep, 2015 20:47

Borttagen

Avatar


Jag ska åka till SPANIEN med skolan

9 sep, 2015 20:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
följer apples event ... nörd

Jag med :3
Men Sony gör bättre mobiler och Nintendo bättre konsoler :3


Ptja, ang mobiler är jag apple-frälst och kan inte tänka mig att byta. Har tittat på andra mobildrakarna men tycker inte om deras telefoner. Dom är röriga för mig. Samma med surfplattor. :3

Ang konsoller har jag inte så mkt koll, jag har ett ps3 men spelar kanske en gång i veckan max x)

Nått dom visat idag du funderar på o skaffa eller?

Allt är ju rätt dyrt och jag har inga Appleprylar
Sedan har jag en väldigt ny mobil och spelkonsol jag är nöjd med.
Möjligen en Ipad mini eller en iPod touch! Du då?

9 sep, 2015 20:51

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
följer apples event ... nörd

Jag med :3
Men Sony gör bättre mobiler och Nintendo bättre konsoler :3


Ptja, ang mobiler är jag apple-frälst och kan inte tänka mig att byta. Har tittat på andra mobildrakarna men tycker inte om deras telefoner. Dom är röriga för mig. Samma med surfplattor. :3

Ang konsoller har jag inte så mkt koll, jag har ett ps3 men spelar kanske en gång i veckan max x)

Nått dom visat idag du funderar på o skaffa eller?

Allt är ju rätt dyrt och jag har inga Appleprylar
Sedan har jag en väldigt ny mobil och spelkonsol jag är nöjd med.
Möjligen en Ipad mini eller en iPod touch! Du då?


No, i'm good Jag har redan massa ipad prylar. iPad mini och en Iphone 6. Och massa andra applesaker ^^'
Men som sagt, ganska dyrt. Sambon ville ev ha mobilen men vi får se när bindningstiden på mobilerna går ut..

9 sep, 2015 21:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
följer apples event ... nörd

Jag med :3
Men Sony gör bättre mobiler och Nintendo bättre konsoler :3


Ptja, ang mobiler är jag apple-frälst och kan inte tänka mig att byta. Har tittat på andra mobildrakarna men tycker inte om deras telefoner. Dom är röriga för mig. Samma med surfplattor. :3

Ang konsoller har jag inte så mkt koll, jag har ett ps3 men spelar kanske en gång i veckan max x)

Nått dom visat idag du funderar på o skaffa eller?

Allt är ju rätt dyrt och jag har inga Appleprylar
Sedan har jag en väldigt ny mobil och spelkonsol jag är nöjd med.
Möjligen en Ipad mini eller en iPod touch! Du då?


No, i'm good Jag har redan massa ipad prylar. iPad mini och en Iphone 6. Och massa andra applesaker ^^'
Men som sagt, ganska dyrt. Sambon ville ev ha mobilen men vi får se när bindningstiden på mobilerna går ut..

Min pappa har en iPhone 6 som jobbmobil, jag tycker inte det verkar vara någon större skillnad.

9 sep, 2015 21:11

Luna Chang
Elev

Avatar


Att bli omkörd av en polis när man övningskör är ju trevligt.

Hej

9 sep, 2015 21:12

Solkatten
Elev

Avatar

+5


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi58.tinypic.com%2F2wgc1ew.jpg

Hahaha jag orkar inte. x"DD

'Come on Dobby, let's go party'.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

9 sep, 2015 21:31

1 2 3 ... 21190 21191 21192 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.