@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
9 sep, 2015 20:40 |
|
Borttagen
|
9 sep, 2015 20:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: följer apples event ... nörd Jag med :3 Men Sony gör bättre mobiler och Nintendo bättre konsoler :3 9 sep, 2015 20:42 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: följer apples event ... nörd Jag med :3 Men Sony gör bättre mobiler och Nintendo bättre konsoler :3 Ptja, ang mobiler är jag apple-frälst och kan inte tänka mig att byta. Har tittat på andra mobildrakarna men tycker inte om deras telefoner. Dom är röriga för mig. Samma med surfplattor. :3 Ang konsoller har jag inte så mkt koll, jag har ett ps3 men spelar kanske en gång i veckan max x) Nått dom visat idag du funderar på o skaffa eller? 9 sep, 2015 20:47 |
|
Borttagen
|
Jag ska åka till SPANIEN med skolan
9 sep, 2015 20:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: följer apples event ... nörd Jag med :3 Men Sony gör bättre mobiler och Nintendo bättre konsoler :3 Ptja, ang mobiler är jag apple-frälst och kan inte tänka mig att byta. Har tittat på andra mobildrakarna men tycker inte om deras telefoner. Dom är röriga för mig. Samma med surfplattor. :3 Ang konsoller har jag inte så mkt koll, jag har ett ps3 men spelar kanske en gång i veckan max x) Nått dom visat idag du funderar på o skaffa eller? Allt är ju rätt dyrt och jag har inga Appleprylar Sedan har jag en väldigt ny mobil och spelkonsol jag är nöjd med. Möjligen en Ipad mini eller en iPod touch! Du då? 9 sep, 2015 20:51 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: följer apples event ... nörd Jag med :3 Men Sony gör bättre mobiler och Nintendo bättre konsoler :3 Ptja, ang mobiler är jag apple-frälst och kan inte tänka mig att byta. Har tittat på andra mobildrakarna men tycker inte om deras telefoner. Dom är röriga för mig. Samma med surfplattor. :3 Ang konsoller har jag inte så mkt koll, jag har ett ps3 men spelar kanske en gång i veckan max x) Nått dom visat idag du funderar på o skaffa eller? Allt är ju rätt dyrt och jag har inga Appleprylar Sedan har jag en väldigt ny mobil och spelkonsol jag är nöjd med. Möjligen en Ipad mini eller en iPod touch! Du då? No, i'm good Men som sagt, ganska dyrt. Sambon ville ev ha mobilen men vi får se när bindningstiden på mobilerna går ut.. 9 sep, 2015 21:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: följer apples event ... nörd Jag med :3 Men Sony gör bättre mobiler och Nintendo bättre konsoler :3 Ptja, ang mobiler är jag apple-frälst och kan inte tänka mig att byta. Har tittat på andra mobildrakarna men tycker inte om deras telefoner. Dom är röriga för mig. Samma med surfplattor. :3 Ang konsoller har jag inte så mkt koll, jag har ett ps3 men spelar kanske en gång i veckan max x) Nått dom visat idag du funderar på o skaffa eller? Allt är ju rätt dyrt och jag har inga Appleprylar Sedan har jag en väldigt ny mobil och spelkonsol jag är nöjd med. Möjligen en Ipad mini eller en iPod touch! Du då? No, i'm good Men som sagt, ganska dyrt. Sambon ville ev ha mobilen men vi får se när bindningstiden på mobilerna går ut.. Min pappa har en iPhone 6 som jobbmobil, jag tycker inte det verkar vara någon större skillnad. 9 sep, 2015 21:11 |
|
Luna Chang
Elev |
Att bli omkörd av en polis när man övningskör är ju trevligt.
Hej 9 sep, 2015 21:12 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 sep, 2015 21:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen