@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
har precis skaffat skype
9 sep, 2015 18:54 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är våg, men känner att jag passar mer i skorpionens tecken. Trots att jag är född den trettonde oktober så tror jag att jag är lite av en vågion. Känner mig dock sjukt osäker och lite ledsen över att det inte stämmer in så bra på mig. Vissa, som bok och kunskapdelen, stämmer bra in på mig, men jag är inte flörtig eller särskilt utseendefixserad, faktiskt MYCKET mindre än tjejer i min ålder. Känner mig mycket mer som en skorpion, modig, fantasifull, lite svartsjuk, och ganska hemlighetsfull. Är väl född till att bli en vågion då, känner mig ganska säker på att jag borde passa in där, även om vågionen oftast är cirka sjuttionde till tjugosjunde oktober. Är oftast så att man oftast helt enkelt inte går ihop med ens stjärntecken, men jag upptäckte att jag faktiskt gör det. Stenbocken från topp till tå och jag kan säga att 99% stämmer in på mig, för jag är inte såååå pass fixerad vid pengar som Stenbockare beskrivs vara (det är tydligen stjärntecknet som har mest förälskning till pengar...) men resten låter vettigt och som jag 9 sep, 2015 19:00 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: SÅPBRÄNNBOLL. Bästa sporten NÅGONSIN. mitt lag kom till final, vi var typ 10 spelare, de vi mötte var minst 20 st. Så vi förlorade MEN VAD GÖR DET??? Öh hur fungerar det? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 sep, 2015 19:22 |
|
Borttagen
|
Mellan konerna där man springer lägger man ut presenningar där man häller ut såpa och vatten så det blir halkigt!
9 sep, 2015 19:24 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Mellan konerna där man springer lägger man ut presenningar där man häller ut såpa och vatten så det blir halkigt! Åh det låter kul haha men blir det inte väldigt svårt då? x3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 sep, 2015 19:30 |
|
Borttagen
|
Green Day är bra :3
9 sep, 2015 19:36 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Mellan konerna där man springer lägger man ut presenningar där man häller ut såpa och vatten så det blir halkigt! Och så spelar man fotboll Såpafotboll kallades det har jag hört! 9 sep, 2015 19:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Mellan konerna där man springer lägger man ut presenningar där man häller ut såpa och vatten så det blir halkigt! Och så spelar man fotboll Såpafotboll kallades det har jag hört! Jo såpfotboll körde vi också! Solkatten, ja lite svårare blir det nog! och blött! slängde mig ett par gånger på presenningen för att ta bollen x) 9 sep, 2015 19:53 |
|
Hedwig96
Elev |
Idag fick jag en kompis på besök hit. Från fastlandet. Haha
Så de är skoj 9 sep, 2015 20:07 |
|
Obliviate_
Elev |
följer apples event ... nörd
9 sep, 2015 20:40 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen