Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21188 21189 21190 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Angelinaa
Elev

Avatar


Skrivet av MatildisenA:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill så gärna skaffa septum piercing. Meh. Min pojkvän tycker inte piercingar är snyggt och min mamma total vägrar sådant som vanligt. (Men nu är jag 18 woho! Får försöka övertala min pojkvän.)


Han ska ju inte få bestämma om du ska ha piercingar, Go for it! Om du vill skaffa det, DO IT! ^^

Det är ju ditt ansikte, alltså du som bestämmer.


Håller med, din pojkvän har inget att säga till om, det är helt upp till dig ^^

9 sep, 2015 11:55

Frivolt
Elev

Avatar


Mitt hår e smutsigt D: måste duscha..blää! vill inteeeee

*ilandsproblem*

Nämeneee, måste försöka hitta på ngt idag D: varföör kan man inte se skräckfilmer när det e ljust föör? -.- måste vänta tills ikväll!!


#intresseklubbenantecknar

9 sep, 2015 12:17

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Mitt hår e smutsigt D: måste duscha..blää! vill inteeeee

*ilandsproblem*

Nämeneee, måste försöka hitta på ngt idag D: varföör kan man inte se skräckfilmer när det e ljust föör? -.- måste vänta tills ikväll!!


#intresseklubbenantecknar


gå ut på en promenad ?

9 sep, 2015 12:31

Borttagen

Avatar


Jag är våg, men känner att jag passar mer i skorpionens tecken. Trots att jag är född den trettonde oktober så tror jag att jag är lite av en vågion. Känner mig dock sjukt osäker och lite ledsen över att det inte stämmer in så bra på mig. Vissa, som bok och kunskapdelen, stämmer bra in på mig, men jag är inte flörtig eller särskilt utseendefixserad, faktiskt MYCKET mindre än tjejer i min ålder. Känner mig mycket mer som en skorpion, modig, fantasifull, lite svartsjuk, och ganska hemlighetsfull. Är väl född till att bli en vågion då, känner mig ganska säker på att jag borde passa in där, även om vågionen oftast är cirka sjuttionde till tjugosjunde oktober.

9 sep, 2015 14:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Vill bara upplysa om att Skuggklanen verkligen är underhållande ibland xD
Stå på er små skuggor mot idioter

Pling H@nna och alla andra skuggor. Ville inte skriva i er tråd då jag kände att det var att tränga sig på ;P


Haha! Gå meed!! Vi bits inte så mycket, bara litegrann.

9 sep, 2015 14:30

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag är våg, men känner att jag passar mer i skorpionens tecken. Trots att jag är född den trettonde oktober så tror jag att jag är lite av en vågion. Känner mig dock sjukt osäker och lite ledsen över att det inte stämmer in så bra på mig. Vissa, som bok och kunskapdelen, stämmer bra in på mig, men jag är inte flörtig eller särskilt utseendefixserad, faktiskt MYCKET mindre än tjejer i min ålder. Känner mig mycket mer som en skorpion, modig, fantasifull, lite svartsjuk, och ganska hemlighetsfull. Är väl född till att bli en vågion då, känner mig ganska säker på att jag borde passa in där, även om vågionen oftast är cirka sjuttionde till tjugosjunde oktober.

Jag är vädur men typ inget alls som står om vädur passar in på mig medan allt jag läst om fisken passar in på mig perfekt. Har också kollat upp mitt måntecken vilket är skytten men det stämmer inte heller in på mig. Jätteskumt. Dock något som stämmer bra in är mitt kinesiska tecken vilket är råttan.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

9 sep, 2015 15:31

Borttagen

Avatar


Jag borde sluta vara spontan och stalka John Barrowman så mycket på socialmedia.
(But you gotta give it to him, han är otroligt fabulös i en TARDISklänning och röda klackar.)

Men igår berättade han att han säljer t-shirts i två veckor, och gissa om jag satte mig och köpte en så fort jag fick veta?

Funderar på att köpa en till, men jag får inte pengar förrän nästa vecka... </3
Borde egentligen köpa en tjocktröja istället dock. Har runt 60 t-shirtar och bara 5 tjocktröjor, haha...

9 sep, 2015 15:31

Borttagen

Avatar


SÅPBRÄNNBOLL.

Bästa sporten NÅGONSIN.
mitt lag kom till final, vi var typ 10 spelare, de vi mötte var minst 20 st. Så vi förlorade MEN VAD GÖR DET???

9 sep, 2015 17:11

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Jag är sugen på oboy.
Jag har inte druckit oboy på ca fem år..

9 sep, 2015 17:29

Ithrenniel
Elev

Avatar


Jag har hittat världens bästa Bellatrix-peruk men den är DYR! >.< Ska jag köpa den (eller önska mig den) eller inte???!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg0.etsystatic.com%2F050%2F0%2F10227311%2Fil_570xN.737775594_sak5.jpg

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Ftumblr_lroj8p7dNh1r3rbvro1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fstatic.tumblr.com%2F94dae36941bbda2702310643e73903fb%2F4qnj1d8%2FJctoilxki%2Ftumblr_static_etiq67ngr94wo8444kwgw88g0_640_v2.gif

9 sep, 2015 18:36

1 2 3 ... 21188 21189 21190 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.