@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nu har jag haft gulisintagning + sitz
8 sep, 2015 20:58 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Kim Potter: Vildvittra Jag satt och stirrade på din profilbild, och det fick mig att tänka att du haft den enda sedan jag började på mugglis. Den är bara så... Du xD Och det fick mig också att undra, när började du på mugglis? o: Du har liksom... Alltid funnits där xP Ah, har faktiskt bytt ett par gånger men haft denna de senaste åren. Bytte för något halvår sedan, men det slutade i att folk inte kände igen mig så bytte tillbaka xD Med denna användare började jag 9 maj 2012 men hade en innan det therese91 som jag hade i ca ett år innan jag bytte Så i Slytherin sedan 2012 och på Mugglis sedan 2011, var för övrigt min lilla älskade kusin mine som tipsade mig Borde kalla detta inlägget för "Mitt liv på Mugglis" eller något, haha xD Men när kom du själv hit? O: Åååh, I see. Vilken tur att din kusin visade dig hit! ;D Har ett svagt minne av att du bytte till en sådan där "Manga bild" på en själv, som var en trend ett tag. Eller är jag helt ute och cyklar? xD I alla fall, så har jag varit på mugglis sedan 18 Augusti, 2013. Inte så länge när man tänker på att andra mugglisar haft det i typ 5 år xD Trodde faktiskt att du hade varit medlem längre, med tanke på dina höga forumsbetyg osv. Fast det är ju bara du som skriver så kloka grejer x)
8 sep, 2015 21:04 |
|
Ella01
Elev |
Ville bara tala om hur lycklig och glad jag är för att jag har er! ♥
Tack! ♥♥♥ ✩✩✩ 8 sep, 2015 21:06 |
|
Holytail
Elev |
8 sep, 2015 21:11 |
|
Vildvittra
Elev |
Roger Davies, ceczan04 och Holytail
Tack för erbjudandet. Får se om jag gör det senare, är aldrig med i klubbar, men tack ändå -------------- H@nna Ahw, men tack fina du för de orden, de gör mig sjukt glad --------------- Kim Potter Jo precis, det gjorde jag Men det är länge det med Nej, jag har inte varit medlem så länge och kloka inlägg vet jag inte, hahaha xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 8 sep, 2015 21:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Roger Davies, ceczan04 och Holytail Tack för erbjudandet. Får se om jag gör det senare, är aldrig med i klubbar, men tack ändå -------------- H@nna Ahw, men tack fina du för de orden, de gör mig sjukt glad --------------- Kim Potter Jo precis, det gjorde jag Men det är länge det med Nej, jag har inte varit medlem så länge och kloka inlägg vet jag inte, hahaha xD Vi har kakor :3 Spoiler: Tryck här för att visa! 8 sep, 2015 21:30 |
|
Hedwig96
Elev |
8 sep, 2015 21:48 |
|
Frivolt
Elev |
Men ni är ju så duktiga Sverige! Det här kommer ni säkert att vinna! Grattis !
Spoiler: Tryck här för att visa! Har jag sagt att jag älskar sport? 8 sep, 2015 22:04 |
|
Borttagen
|
Mina måndagar:
08:15-9:45 spanska 12:30-14:00 ekonomisk matematik 16:00-17:30 finska hahahaha NOPE SKÄMTAR NI MED MIG? WHAT THE HELL. Thank fuck att jag bor 400 meter från universietet. 8 sep, 2015 22:11 |
|
Luna Chang
Elev |
Om man kanske skulle gå och lägga sig redan nu och sova nog länge för en gångs skull?
Hej 8 sep, 2015 22:17 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen