@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Vill bara upplysa om att Skuggklanen verkligen är underhållande ibland xD Stå på er små skuggor mot idioter Pling H@nna och alla andra skuggor. Ville inte skriva i er tråd då jag kände att det var att tränga sig på ;P Haru tjuvläst??!!?!!? Vet inte om man kan kalla att tjuvläsa en öppen tråd som alla kan gå in i..... Men är det att tjuvläsa har jag gjort det Gå med! Det är jättekul!
8 sep, 2015 20:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Holytail: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Vill bara upplysa om att Skuggklanen verkligen är underhållande ibland xD Stå på er små skuggor mot idioter Pling H@nna och alla andra skuggor. Ville inte skriva i er tråd då jag kände att det var att tränga sig på ;P Haru tjuvläst??!!?!!? Vet inte om man kan kalla att tjuvläsa en öppen tråd som alla kan gå in i..... Men är det att tjuvläsa har jag gjort det Gå med! Det är jättekul! Jaaaa!!! Gå med!!! 8 sep, 2015 20:33 |
|
Borttagen
|
8 sep, 2015 20:37 |
|
Holytail
Elev |
8 sep, 2015 20:43 |
|
Borttagen
|
8 sep, 2015 20:46 |
|
Beben
Elev |
Jag shippar Camren så mycket att det gör ont och ugh jag vill inte tro att det är real men jag har märkt att jag gör det mitt liv
8 sep, 2015 20:49 |
|
Kim Potter
Elev |
Vildvittra Jag satt och stirrade på din profilbild, och det fick mig att tänka att du haft den enda sedan jag började på mugglis. Den är bara så... Du xD Och det fick mig också att undra, när började du på mugglis? o: Du har liksom... Alltid funnits där xP
8 sep, 2015 20:50 |
|
Borttagen
|
8 sep, 2015 20:55 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Vildvittra Jag satt och stirrade på din profilbild, och det fick mig att tänka att du haft den enda sedan jag började på mugglis. Den är bara så... Du xD Och det fick mig också att undra, när började du på mugglis? o: Du har liksom... Alltid funnits där xP Ah, har faktiskt bytt ett par gånger men haft denna de senaste åren. Bytte för något halvår sedan, men det slutade i att folk inte kände igen mig så bytte tillbaka xD Med denna användare började jag 9 maj 2012 men hade en innan det therese91 som jag hade i ca ett år innan jag bytte Så i Slytherin sedan 2012 och på Mugglis sedan 2011, var för övrigt min lilla älskade kusin mine som tipsade mig Borde kalla detta inlägget för "Mitt liv på Mugglis" eller något, haha xD Men när kom du själv hit? O: "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 8 sep, 2015 20:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Vill bara upplysa om att Skuggklanen verkligen är underhållande ibland xD Stå på er små skuggor mot idioter Pling H@nna och alla andra skuggor. Ville inte skriva i er tråd då jag kände att det var att tränga sig på ;P *Känner mig sjukt hedrad över att en av Mugglus coolaste pepersonerrsober tycker så om något jag skapat* Tack! Du borde gå med ... kanske ... Skulle nog känna mig sjukt underlägsen då, men det skulle vara coolt! 8 sep, 2015 20:57 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen