Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 21184 21185 21186 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Klockan är 10.20 i USA just nu.

8 sep, 2015 16:20

Chaemy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:

Chaemy Visst var det du som skrev att du spelade Agar.io?


Ja det var det!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

8 sep, 2015 17:14

Ginny00
Elev

Avatar


Lade mig och pluggade en timme när jag kom hem från skolan? Wow. Here we go again.

8 sep, 2015 17:25

Chaemy
Elev

Avatar


Nää alltså jag har gått och hållit mig från att ta värktabletter pågrund av min huvudvärk, men snart orkar jag inte mer. Jag vill inte ta värktabletter. Det är inte bra för kroppen. Men jag vet inte om jag står ut länge till utan.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

8 sep, 2015 17:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Chaemy:
Skrivet av Borttagen:

Chaemy Visst var det du som skrev att du spelade Agar.io?


Ja det var det!


Har typ fått kläm på det nu ;x känner mig helt beroende. Spelar du med någon? när jag försöker "splitta" mig skjuter det åt helt fel håll. Det känns som att det är planeter som sugs in i varandras gravitationsfält, men det kanske är så det är tänkt ^^

8 sep, 2015 18:27

Chaemy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Chaemy:
Skrivet av Borttagen:

Chaemy Visst var det du som skrev att du spelade Agar.io?


Ja det var det!


Har typ fått kläm på det nu ;x känner mig helt beroende. Spelar du med någon? när jag försöker "splitta" mig skjuter det åt helt fel håll. Det känns som att det är planeter som sugs in i varandras gravitationsfält, men det kanske är så det är tänkt ^^

Åh haha! Jag tänkte faktiskt "nu ska jag inte ladda ner fler spel" men jag spelar det där spelet ofta nu, haha!
Nä jag spelar själv, förutom om jag teamar med någon random då!
Jaha, jag har aldrig tänkt på det faktiskt! Jag har bara tänkt att det är färgglada klot som åker runt och äter upp varandra, haha! ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

8 sep, 2015 19:27

Vildvittra
Elev

Avatar


Vill bara upplysa om att Skuggklanen verkligen är underhållande ibland xD
Stå på er små skuggor mot idioter

Pling H@nna och alla andra skuggor. Ville inte skriva i er tråd då jag kände att det var att tränga sig på ;P

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

8 sep, 2015 20:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Vill bara upplysa om att Skuggklanen verkligen är underhållande ibland xD
Stå på er små skuggor mot idioter

Pling H@nna och alla andra skuggor. Ville inte skriva i er tråd då jag kände att det var att tränga sig på ;P


Haru tjuvläst??!!?!!?

8 sep, 2015 20:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Vill bara upplysa om att Skuggklanen verkligen är underhållande ibland xD
Stå på er små skuggor mot idioter

Pling H@nna och alla andra skuggor. Ville inte skriva i er tråd då jag kände att det var att tränga sig på ;P

Du borde bli medlem!
VI ÄR BARA LITE MYCKET GALNA!

8 sep, 2015 20:28

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vildvittra:
Vill bara upplysa om att Skuggklanen verkligen är underhållande ibland xD
Stå på er små skuggor mot idioter

Pling H@nna och alla andra skuggor. Ville inte skriva i er tråd då jag kände att det var att tränga sig på ;P


Haru tjuvläst??!!?!!?


Vet inte om man kan kalla att tjuvläsa en öppen tråd som alla kan gå in i.....
Men är det att tjuvläsa har jag gjort det

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

8 sep, 2015 20:29

1 2 3 ... 21184 21185 21186 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.