@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Klockan är 10.20 i USA just nu.
8 sep, 2015 16:20 |
|
Chaemy
Elev |
8 sep, 2015 17:14 |
|
Ginny00
Elev |
Lade mig och pluggade en timme när jag kom hem från skolan? Wow. Here we go again.
8 sep, 2015 17:25 |
|
Chaemy
Elev |
Nää alltså jag har gått och hållit mig från att ta värktabletter pågrund av min huvudvärk, men snart orkar jag inte mer. Jag vill inte ta värktabletter. Det är inte bra för kroppen. Men jag vet inte om jag står ut länge till utan.
8 sep, 2015 17:33 |
|
Borttagen
|
Har typ fått kläm på det nu ;x känner mig helt beroende. 8 sep, 2015 18:27 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har typ fått kläm på det nu ;x känner mig helt beroende. Åh haha! Jag tänkte faktiskt "nu ska jag inte ladda ner fler spel" men jag spelar det där spelet ofta nu, haha! Nä jag spelar själv, förutom om jag teamar med någon random då! Jaha, jag har aldrig tänkt på det faktiskt! Jag har bara tänkt att det är färgglada klot som åker runt och äter upp varandra, haha! ^^
8 sep, 2015 19:27 |
|
Vildvittra
Elev |
Vill bara upplysa om att Skuggklanen verkligen är underhållande ibland xD
Stå på er små skuggor mot idioter Pling H@nna och alla andra skuggor. Ville inte skriva i er tråd då jag kände att det var att tränga sig på ;P "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 8 sep, 2015 20:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Vill bara upplysa om att Skuggklanen verkligen är underhållande ibland xD Stå på er små skuggor mot idioter Pling H@nna och alla andra skuggor. Ville inte skriva i er tråd då jag kände att det var att tränga sig på ;P Haru tjuvläst??!!?!!? 8 sep, 2015 20:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Vill bara upplysa om att Skuggklanen verkligen är underhållande ibland xD Stå på er små skuggor mot idioter Pling H@nna och alla andra skuggor. Ville inte skriva i er tråd då jag kände att det var att tränga sig på ;P Du borde bli medlem! VI ÄR BARA LITE MYCKET GALNA! 8 sep, 2015 20:28 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Vill bara upplysa om att Skuggklanen verkligen är underhållande ibland xD Stå på er små skuggor mot idioter Pling H@nna och alla andra skuggor. Ville inte skriva i er tråd då jag kände att det var att tränga sig på ;P Haru tjuvläst??!!?!!? Vet inte om man kan kalla att tjuvläsa en öppen tråd som alla kan gå in i..... Men är det att tjuvläsa har jag gjort det "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 8 sep, 2015 20:29 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen