@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Jag sa här tidigare att jag i någotskede skulle visa bilder på mitt nya rum. Så här kommer de.. 2 veckor efter att jag flyttade hit ![]() ![]() Helhets bilder (blir större om man klickar på dem) ![]() Här är min sänghörna ![]() Mitt "vardagsrum" ![]() Skrivbord/byrå ![]() Bokhylla Så vad tycks? Alltså ditt rum O_o Så jäkla fint!!! får jag flytta in? Jag kan bo i soffan!! Alltså din säng ;O Älskar den! så jäkla snygg!! vill å ha en sån xD 8 sep, 2015 10:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Cave Trouble Åh fydå D: Själv ska jag va dit jag ska klockan nio Gick det bra att vakna? Själv hade jag lite problem, znoosade typ tre gånger men, jag e uppe nu iaf xD Sjukt trött dock! Jag snoozade bara en gång! Har varit en zombie hela dagen men har inte behövt tänka så mycket så jag klarar mig! 8 sep, 2015 11:14 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Cave Trouble Åh fydå D: Själv ska jag va dit jag ska klockan nio Gick det bra att vakna? Själv hade jag lite problem, znoosade typ tre gånger men, jag e uppe nu iaf xD Sjukt trött dock! Jag snoozade bara en gång! Har varit en zombie hela dagen men har inte behövt tänka så mycket så jag klarar mig! Åh duktigt av dig o ta dig upp iaf : ) Jaa, hoppas du får sova bättre inatt då ^^ Eller längre kanske : P 8 sep, 2015 11:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nästa dräkt att spara ihop pengar till: Spoiler: Tryck här för att visa! :3 Man kan inte bli mycket snyggare ;P InspiredPsycho Den här är annars en snygg kulvariant också x) ![]() 8 sep, 2015 12:47 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av TheFifthMarauder: Någon som kan tipsa om ett par bra promenadskor? Reebok brukar ha bra skor som lätt anpassar sig efter fötterna, och som är tacksamma att ha på sig länge. Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Någon som kan tipsa om ett par bra promenadskor? Jag är nöjd med mina Adidas Terrex! Men det är väl mer vandringsskor... Tack för tipsen!
8 sep, 2015 13:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: nääjj sånt vill jag inte höra xD är bara på andra säsongen... well, får väl hoppas att jag tycker annorlunda!Skrivet av Borttagen: BREAKING BAD ÄR SÅ BRA ville bara säga det I know. Problemet bara är att det blir sämre och sämre och mörkare och mörkare. Man sitter och suckar tillslut och man vill att det ska ta slut (typ sista säsongen är så) 8 sep, 2015 15:00 |
|
Kintsugi
Prefekt |
8 sep, 2015 15:28 |
|
Kola
Elev |
tack ♥ that's all I got to say 8 sep, 2015 15:34 |
|
Borttagen
|
8 sep, 2015 15:37 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Jag sa här tidigare att jag i någotskede skulle visa bilder på mitt nya rum. Så här kommer de.. 2 veckor efter att jag flyttade hit ![]() ![]() Helhets bilder (blir större om man klickar på dem) ![]() Här är min sänghörna ![]() Mitt "vardagsrum" ![]() Skrivbord/byrå ![]() Bokhylla Så vad tycks? Alltså ditt rum O_o Så jäkla fint!!! får jag flytta in? Jag kan bo i soffan!! Alltså din säng ;O Älskar den! så jäkla snygg!! vill å ha en sån xD Åh, tack. Du får gärna flytta in hit. De skulle ju va kul Tack, jag tycker om när den är så där att de blir lite som en sovhörna skilt! Ella01 tack så mycket 8 sep, 2015 15:45 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen