@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: http://vindoegat.se/alla-ni-lantisar-som-gnaller-om-okad-bransleskatt-varfor-tar-ni-inte-bara-tunnelbanan/ Mamma trodde jag grät när jag läste det här, men det var skratt med en touch av förkylning alltså guud så blåst människa Jag kan trösta dig med att Vindögat är en skämt/satirsida där allt som postas är rent hittepå! Har samma problem... ska upp halv sju, börjar jobba kl 8 8 sep, 2015 02:04 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Luna Chang: http://vindoegat.se/alla-ni-lantisar-som-gnaller-om-okad-bransleskatt-varfor-tar-ni-inte-bara-tunnelbanan/ Mamma trodde jag grät när jag läste det här, men det var skratt med en touch av förkylning alltså guud så blåst människa *facepalm* Hade gärna tagit tunnelbanan... om det fanns någon. Tror tanken var god. Vi måste ju tänka på miljön... men det borde tilläggas ett annat alternativ än att man enbart höjer priserna. Det borde finnas miljövänligare transportmedel.
8 sep, 2015 02:05 |
|
Hedwig96
Elev |
Yeey skola
8 sep, 2015 06:00 |
|
Syrup
Elev |
Jättekul att man sätter på fel alarm och vaknar 20 min efter att bussen går. Kommer till skolan nu 2h efter att vi börjat. Great.
8 sep, 2015 07:13 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag vill köpa en Yoshi-kigurumi... men också en Stitch men jag vet inte.. det känns så "mainstream" (inte för kigurumis alls är vanligt men ändå).
8 sep, 2015 07:16 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Jag med :'c 8 sep, 2015 07:18 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Jag sa här tidigare att jag i någotskede skulle visa bilder på mitt nya rum. Så här kommer de.. 2 veckor efter att jag flyttade hit ![]() ![]() Helhets bilder (blir större om man klickar på dem) ![]() Här är min sänghörna ![]() Mitt "vardagsrum" ![]() Skrivbord/byrå ![]() Bokhylla Så vad tycks? Åå så fint du har det ♥ ✩✩✩ 8 sep, 2015 07:30 |
|
Frivolt
Elev |
Cave Trouble Åh fydå D: Själv ska jag va dit jag ska klockan nio
Gick det bra att vakna? Själv hade jag lite problem, znoosade typ tre gånger men, jag e uppe nu iaf xD Sjukt trött dock! 8 sep, 2015 08:05 |
|
Borttagen
|
Idag hoppar jag över föreläsningarna! Har haft fullt upp nu sen förra söndagen och måste vila lite. Men jag har en kompis som tar anteckningar åt mig!
8 sep, 2015 09:31 |
|
Luna Chang
Elev |
Spotify Free kommer fan bli döden av mig.
Måste på Ica för helst två dagar sen!!! Hej 8 sep, 2015 09:33 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen