@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Min mamma ska ha 60-årsfest om några veckor och vill att jag ska fixa något uppträdande, med typ sång och dans. Jag har sysslat med sånt sen jag var liten så det är inte problemet, men jag har noll fantasi. Hjälp mig Okej, jag vet typ vad jag ska göra. Ett dansmedley, bra där. Nu behöver jag bara bra låtar till detta medley. Låtförslag tack 500 miles - q-town bohemian rhapsody - queen cotton eyed joe - vet inte Tack tack tack det blir nog inte jättebra bara fyi hahah 7 sep, 2015 21:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Min mamma ska ha 60-årsfest om några veckor och vill att jag ska fixa något uppträdande, med typ sång och dans. Jag har sysslat med sånt sen jag var liten så det är inte problemet, men jag har noll fantasi. Hjälp mig Okej, jag vet typ vad jag ska göra. Ett dansmedley, bra där. Nu behöver jag bara bra låtar till detta medley. Låtförslag tack 500 miles - q-town bohemian rhapsody - queen cotton eyed joe - vet inte Tack tack tack det blir nog inte jättebra bara fyi hahah Det blir jättebra, vill ha massa förslag 7 sep, 2015 21:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Min mamma ska ha 60-årsfest om några veckor och vill att jag ska fixa något uppträdande, med typ sång och dans. Jag har sysslat med sånt sen jag var liten så det är inte problemet, men jag har noll fantasi. Hjälp mig Okej, jag vet typ vad jag ska göra. Ett dansmedley, bra där. Nu behöver jag bara bra låtar till detta medley. Låtförslag tack En jag har fastnat i idag: Does Your Mother know 7 sep, 2015 21:24 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av TheFifthMarauder: Någon som kan tipsa om ett par bra promenadskor? Reebok brukar ha bra skor som lätt anpassar sig efter fötterna, och som är tacksamma att ha på sig länge. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 7 sep, 2015 21:25 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Min mamma ska ha 60-årsfest om några veckor och vill att jag ska fixa något uppträdande, med typ sång och dans. Jag har sysslat med sånt sen jag var liten så det är inte problemet, men jag har noll fantasi. Hjälp mig Okej, jag vet typ vad jag ska göra. Ett dansmedley, bra där. Nu behöver jag bara bra låtar till detta medley. Låtförslag tack Dancing queen!! Hej 7 sep, 2015 21:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: Någon som kan tipsa om ett par bra promenadskor? Jag är nöjd med mina Adidas Terrex! Men det är väl mer vandringsskor... 7 sep, 2015 21:37 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag sa här tidigare att jag i någotskede skulle visa bilder på mitt nya rum. Så här kommer de.. 2 veckor efter att jag flyttade hit
![]() ![]() Helhets bilder (blir större om man klickar på dem) ![]() Här är min sänghörna ![]() Mitt "vardagsrum" ![]() Skrivbord/byrå ![]() Bokhylla Så vad tycks? 7 sep, 2015 21:50 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Luna Chang: http://vindoegat.se/alla-ni-lantisar-som-gnaller-om-okad-bransleskatt-varfor-tar-ni-inte-bara-tunnelbanan/ Mamma trodde jag grät när jag läste det här, men det var skratt med en touch av förkylning alltså guud så blåst människa *facepalm* Hade gärna tagit tunnelbanan... om det fanns någon. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 sep, 2015 22:22 |
|
madness
Elev |
8 sep, 2015 00:33 |
|
Frivolt
Elev |
Ska upp halv åtta, alltså om typ 5h och 45min....oh Gosh
8 sep, 2015 01:45 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen